
Jums ir tiesības atgriezt preci
14 dienu laikā pēc Jūsu Balst- / virzošais šarnīrs dėl Piekare, sviras saņemšanas
Vairāk
Mūsu Balst- / virzošais šarnīrs par Piekare, sviras tiešsaistes veikalā pieejamas šādas maksājuma metodes
Vairāk
Pēc pasūtījuma veikšanas mūsu Balst- / virzošais šarnīrs par Piekare, sviras veikalā, Jūs varat izvēlēties piegādātāju
Vairāk
Ievadi savu e-pasta adresi un paroli
Jums nav konta EUautodalas.lv? Reģistrējieties - tas aizņems mazāk par pusotru minūti.
IZVĒLIETIES JŪSU AUTO
Izvēlieties jūsu automašīnu, lai iegādātos rezerves daļu, kas ir 100% piemērota
Lodbalsts - funkcijas, apraksts un labi zināmi ražotāji
Lodbalsts ir pārvietojams savienojums starp balstiekārtu un riteņa gultņa korpusu, automašīnas priekšējā asī. Ass savienojumi ir nospiesti, atrodas uz riteņa gultņa korpusa un tie jāpiestiprina ar bloķējošo uzgriezni. Labāk zināmie ražotāji ir NK, DELPHI, MAPCO, RUVILLE, SWAG, FEBI BILSTEIN un STARK.
Ja lodbalsts ir sasists vai bojāts
Ja balsts ir nolietojies, parādās klikšķoši trokšņi, rīboņa vai skaļi sitieni uz priekšējās ass, īpaši pārvietojoties nelīdzenām ielām, vai braucot pa šaura leņķa pagriezieniem. Ja parādās šīs pazīmes, tad jāpārbauda priekšējā piekare. Ir svarīgi, lai lodbalstiem zem lielās slodzes nav pārāk daudz vietas kur pārvietoties. Ir vērts veikt pamatīgu pārbaudi, lai atrastu skarto savienojumu. Šajā gadījumā ""riteņi"" attiecībā viens pret otru virzās dažādos virzienos.
Īss ceļvedis lodbalsta nomaiņai
Ja jūs vēlaties risināt šo problēmu pats, tad vispirms būs nepieciešams pacelt automašīnu ar domkratu un noņemt riteni. Tad griešanas stieņa atsperi nepieciešams atgriezt vaļīgāk ar trieciena uzgriežņu atslēgu, ieskaitot 27 mm uzgriezni. Pirms tam jānomēra brīvās vītnes garums. Tikai šādā veidā atsperi var atkal pielāgot pareizajā līmenī. Tagad atbalsta savienojumu vajadzētu apsmidzināt ar rūsas noņēmēju, kas noņem netīrumus tik rūpīgi, cik vien iespējams. Vislabāk to darīt ar stiepļu birsti. Tad saturošais gredzens ir jānoņem. Nākamais solis ir atzīmēt regulēšanas plāksnes iestatījumu ar permanento marķieri. Šajā posmā iepriekš noteiktais bremzēšanas punkts netiek noteikts.
Lodbalsts - sliedes un izliekuma uzstādīšana
Noregulējamā plāksne nav nostiprināta, tāpēc vēlāk ir nepieciešama arī izliekuma un sliedes koriģēšana. Tomēr drošībai vajadzētu veikt plāksnes uzstādīšanu. Drošības uzgriezni tagad var noņemt. Apakšējais ekscentriskais disks tagad ir atklāts. Šo un uzgriezni tagad var noņemt un notīrīt. Lodbalsts var tikt nospiests, piemēram, izmantojot montāžas dzelzi. Noteiktos apstākļos tas var būt grūti izdarāms. Alternatīva - divi uzgriežņi var darboties pretēji vītnei un tikt pagriezti ar uzgriežņu atslēgas palīdzību. Rūsas noņemšanas aerosols ir liela priekšrocība. Jūs varat viegli un ērti pasūtīt visas nepieciešamās detaļas mūsu interneta veikalā, kur jūs varat atrast daudzas citas rezerves daļas ar OEM kvalitāti.