
Jums ir tiesības atgriezt preci
14 dienu laikā pēc Jūsu Impulsu devējs, kloķvārpsta dėl Dzinējs saņemšanas
Vairāk
Mūsu Impulsu devējs, kloķvārpsta par Dzinējs tiešsaistes veikalā pieejamas šādas maksājuma metodes
Vairāk
Pēc pasūtījuma veikšanas mūsu Impulsu devējs, kloķvārpsta par Dzinējs veikalā, Jūs varat izvēlēties piegādātāju
Vairāk
Ievadi savu e-pasta adresi un paroli
Jums nav konta EUautodalas.lv? Reģistrējieties - tas aizņems mazāk par pusotru minūti.
IZVĒLIETIES JŪSU AUTO
Izvēlieties jūsu automašīnu, lai iegādātos rezerves daļu, kas ir 100% piemērota
Kloķvārpstas impulsu devējs - funkcijas
Ar automašīnas sensorā impulsu devēja palīdzību tiek noteikts kloķvārpstas stāvoklis un ātrums. Ar pārraidīto impulsa palīdzību dzinēja elektroniskās vadības sistēma aprēķina pareizo aizdedzes momentu un kontrolē dzinēja iesmidzināšanas laikus un iesmidzināšanas momenta iestatījumus. Savstarpēji aizvietojoši termini kloķvārpstas sensors, induktīvais devējs, un induktivitātes sensors bieži tiek izmantoti, lai apzīmētu impulsu devēju. Parasti impulsu devējs ir uzstādīts spararata ārmalas zonā, kas ir nekustīgi savienots ar kloķvārpstu. Spararata ārējā malā ir zobi, kas izgatavoti no dzelzs vai tērauda. Impulsu devējs savukārt sastāv no pastāvīgā magnēta un indukcijas spoles ar mīksta dzelzs serdeni. Kad spararata zobs iet caur impulsu devēju, saskaņā ar elektromagnētiskās indukcijas principu spolē tiek inducēts sprieguma impulss. Rotējošais spararats rada mainīgu spriegumu, kura frekvence ir proporcionāla kloķvārpstas rotācijas ātrumam, un tiek apstrādāta ar integrālo shēmu impulsvadības blokā. Speciāli izvietojot zobstarpas spararata zobvainagā, sprieguma impulss saglabājas atbilstošajā vietā, no kuras kontrolieris var atklāt acumirklīgo dzinēja stāvokli. Pazīstami ražotāji ir BOSCH, FEBI BILSTEIN, METZGER, HELLA, VDO, FACET un VEMO.
Ja kloķvārpstas impulsu devējs ir bojāts
Automašīnas impulsu devējam nav nepieciešama īpaša apkope, un tas parasti ir ilgnoturīgs. Taču bojājumi var gadīties dēļ kodīgiem bojājumiem elektriskajās sastāvdaļās. Tie pat var radīt spoles tinumu īssavienojumu. Citi iespējamie impulsu devēja darbības traucējumu iemesli ir nopietns piesārņojums, pārāk liels attālums no zobvainaga un bojāts zobrats. Par impulsu devēja defektiem liecina aizdedzes izlaidumi vai pilnīga dzinēja apstāšanās. Turklāt vadības bloks bieži saglabā atbilstošu kļūdas kodu. Kloķvārpstas impulsa devēju var pārbaudīt pat ar ommetru. Iekšējai pretestībai ir jāatrodas starp 200 un 1000 omiem; ievērojami zemākas vērtības norāda uz īssavienojumu.
Kloķvārpstas impulsu devēja nomaiņa
Bruņojoties ar zināmām prasmēm, bojātu devēju var aizstāt patstāvīgi. Bieži ir jānoņem vai jāizjauc perifērās detaļas un vāki, lai būtu iespējams izņemt un nomainīt impulsu devēju. Jaunas impulsa devēja rezerves daļas var ērti un lēti pasūtīt mūsu interneta veikalā. Jūs atradīsiet arī daudzas citas kvalitatīvas rezerves daļas daudzu marku un modeļu automašīnām.