Jums ir tiesības atgriezt preci
14 dienu laikā pēc Jūsu Sajūga trose dėl Sajūgs / -uzkares daļas saņemšanas
Vairāk
Mūsu Sajūga trose par Sajūgs / -uzkares daļas tiešsaistes veikalā pieejamas šādas maksājuma metodes
Vairāk
Pēc pasūtījuma veikšanas mūsu Sajūga trose par Sajūgs / -uzkares daļas veikalā, Jūs varat izvēlēties piegādātāju
Vairāk
Ievadi savu e-pasta adresi un paroli
Jums nav konta EUautodalas.lv? Reģistrējieties - tas aizņems mazāk par pusotru minūti.
IZVĒLIETIES JŪSU AUTO
Izvēlieties jūsu automašīnu, lai iegādātos rezerves daļu, kas ir 100% piemērota
Sajūga troses funkcijas un uzdevums
Spēka pārvades dalīšana un noslēgšana starp dzinēju un transmisiju, iedarbinot dzinēju un pārslēdzot pārnesumus, tiek veikta ar sajūgu, nospiežot sajūga pedāli. Spēks, kas iedarbojas uz pedāli, parasti hidrauliski vai mehāniski tiek pārraidīts uz sajūgu. Mehāniskai sajūga iedarbināšanai tiek izmantota trose. Kad sajūga pedālis tiek nospiests, trose tiek nospriegota. Tās otrs gals ir savienots ar izslēgšanas sviru, kas savukārt iedarbina sajūga izslēdzējgultni un tādējādi arī sajūgu. Laika gaitā dzenošā diska pārklājums nodilst, un, salīdzinot ar jaunu sajūgu, kļūst vaļīgāks. Tādējādi izslēgšanas sviras stāvoklis tiek nepārtraukti koriģēts, jo līdz ar pieaugošo sajūga torses nodilumu palielinās tās gājiens. Tādēļ, lai kompensētu nodiluma efektu, sajūga atstarpe atkal ir jāpalielina par paaugstināto sajūga troses garumu. Lai izvairītos no regulāri nepieciešamās manuālās garuma regulēšanas, tiek izmantotas sajūga troses ar automātisku korekcijas mehānismu. Labi pazīstami sajūga trošu ražotāji ir TRW, NK, SACHS, ATE, LUK un FEBI BILSTEIN.
Sajūga troses regulēšana
Ja sajūga troses garums netiek pielāgots samazinātai sajūga atstarpei, tad izspiedējgultnis nepārtraukti darbojas, un sajūgs vairs pilnībā neaizveras. Tas izraisa arvien lielāku sajūga slīdēšanu un palielinātu nodilumu. Sajūga torsēm ar manuālu garuma iestatījumu atstarpi var regulēt vai nu uz sajūga pedāļa, piegriežot regulēšanas uzgriezni, vai izslēgšanas sviras.
Ja sajūga trose ir bojāta
Trose ir pakļauta augstai mehāniskās stiepes slodzei, kas pārmērīga nodiluma gadījumā var pārtrūkt. Tādā gadījumā sajūgs vairs nedarbojas, jo spēka pārvadi starp dzinēju un transmisiju vairs nevar atdalīt.
Sajūga troses nomaiņa
Sajūgu parasti var viegli pārslēgt, taču jaunas troses iestatīšana un regulēšana var prasīt zināmu pacietību. Lai noņemtu veco sajūga trosi, vispirms ir jānoņem turētājspaile vai skrūve pie pedāļa un sajūga savienojumiem, pēc tam trosi var noņemt un nomainīt. Jaunu zīmola kvalitātes sajūga trosi var lēti un ērti pasūtīt mūsu interneta veikalā. Turklāt mūsu klāstā ir dažādas citas, kvalitatīvas rezerves daļas daudzu marku un modeļu automašīnām.