
Jums ir tiesības atgriezt preci
14 dienu laikā pēc Jūsu Ūdens radiators dėl Dzinējs saņemšanas
Vairāk
Mūsu Ūdens radiators par Dzinējs tiešsaistes veikalā pieejamas šādas maksājuma metodes
Vairāk
Pēc pasūtījuma veikšanas mūsu Ūdens radiators par Dzinējs veikalā, Jūs varat izvēlēties piegādātāju
Vairāk
Ievadi savu e-pasta adresi un paroli
Jums nav konta EUautodalas.lv? Reģistrējieties - tas aizņems mazāk par pusotru minūti.
IZVĒLIETIES JŪSU AUTO
Izvēlieties jūsu automašīnu, lai iegādātos rezerves daļu, kas ir 100% piemērota
Radiatora funkcijas
Lielākā daļa iekšdedzes dzinējā neizmantotās enerģijas izdalās kā siltums, kas sasilda dzinēju tā darbības laikā. Augsta dzinēja detaļu temperatūra var to bojāt, tādēļ siltuma enerģija ir jānovada. Šī iemesla dēļ iekšdedzes dzinējs ir aprīkots ar dzesēšanas sistēmu. Lai gan daudzi nelieli dzinēji vai atvērtas konstrukcijas dzinēji tiek dzesēti tieši ar gaisu, lielākajai daļai automašīnu dzinēju ir šķidruma dzesēšanas sistēma. Tā sastāv no dzesēšanas kontūra, kurā dzesēšanas ūdens tiek pievadīts ar sūkni uz sakarstošām dzinēja daļām. Tādējādi sasilušais dzesēšanas ūdens atkal ir jāatdzesē, kam tiek pielietots radiators. Šeit ūdens iziet caur cauruļu sistēmu, dzesēšanas ribām un plāksnēm ar lielu virsmu, caur kurām siltums izdalās apkārtējā gaisā. Radiators parasti atrodas transportlīdzekļa priekšā, lai braukšanas laikā izmantotu pretvēju tā dzesēšanai. Turklāt tam ir viens vai vairāki ventilatoriem, kas piegādā pietiekošu dzesēšanas gaisa daudzumu pat stāvoša transportlīdzekļa radiatoram. Pazīstami radiatoru ražotāji ir Valeo, Behr Hella un Denso.
Ja radiators tek
Radiators nav pakļauts tiešam nolietojumam un, veicot regulāru apkopi, tam būtu jāpilda paredzētās funkcijas visu transportlīdzekļa ekspluatācijas laiku. Jāņem vērā, ka dzesēšanas ūdenim pievienojamam antifrīzam ir jāatbilst specifikācijām, ko sniedzis ražotājs, lai novērstu iespējamo kaitējumu materiālu nesaderības dēļ. Mehāniski radiatora bojājumi bieži rada plīsumus, caur kuriem dzesēšanas kontūrs zaudē dzesēšanas ūdeni, ko var uzrādīt pazemināts šķidruma līmenis. Ja dzesēšanas ūdens daudzums ir pārāk mazs, tas var izraisīt dzinēja bojājumus.
Radiatora remonts vai nomaiņa
Cauru radiatoru bieži vien var saremontēt, izmantojot speciālu hermētiķi. Tas parasti tiek ievadīts tieši dzesēšanas kontūrā caur izplešanās tvertni vai radiatora vāciņu. Ja šādā veidā automašīnas radiatoru nevar saremontēt, parasti neizbēgams ir remonts. Ja jūs vēlaties patstāvīgi nomainīt radiatoru, jums vispirms ir jānomontē vairāki perifērie komponenti, tādi kā ventilatori, radiatoru šļūtenes un radiatoru restes. Radiators pats parasti ir piestiprināt pie turētāja ar skrūvēm, kas ir jāatskrūvē. Mūsu interneta veikalā jūs varat lētāk pasūtīt visas nepieciešamās detaļas. Jūs atradīsiet arī daudzas citas oriģinālā aprīkojuma ražotāju kvalitātes rezerves daļas daudzu marku un modeļu automašīnām.