Preces atgriešana
14 dienu preču atgriešanas politika visām auto detaļas
14 dienas

Jums ir tiesības atgriezt preci 14 dienu laikā pēc Jūsu rezerves daļas katalogs saņemšanas

Vairāk

Maksājums

Mūsu auto rezerves daļas tiešsaistes veikalā pieejamas šādas maksājuma metodes

  • Iegādājieties auto detaļas un maksājiet ar kredītkartes – MasterCard, Visa, American Express
  • Paypal ļauj Jums veikt ātru auto rezerves daļas pirkumu – PayPal
  • Iegādājieties auto detaļas ar standarta priekšapmaksāšanas metodi – Bankas pārskaitījums

Vairāk

Piegāde

Pēc pasūtījuma veikšanas mūsu auto detaļas veikalā, Jūs varat izvēlēties piegādātāju

DHL, GLS & UPS Jūsu auto detaļas piegāde uz Jūsu mājām vai darba vietu
Bezmaksas piegāde no 300 €

Vairāk

Latvija
  • euautoteile.de Vācija Vācija
  • euautoteile.at Austrija Austrija
  • euautoteile.ch Šveice Šveice
  • euautopieces.fr Francija France
  • flags_img_alt_it Itālija
  • euautorecambios.es Spānija Spānija
  • euautoczesci.pl Polija Polija
  • euautopiese.ro Rumānijā Rumānija
  • euautoonderdelîn.nl Holande Nīderlande
  • euantallaktika.gr Grieķija Grieķija
  • euautopecas.pt Portugāle Portugāle
  • euautoonderdelen.be Beļģija Beļģija
  • euautodily.cz Čehija Čehija
  • eualkatresz.hu Ungārija Ungārija
  • eurobildelar.se Zviedrija Zviedrija
  • euavtochasti.bg Bulgārija Bulgārija
  • euautodele.dk Dānija Dānija
  • euvaraosat.fi Somija Somija
  • euspares.co.uk Apvienotā karaliste Lielbritānija
  • euavtodeli.si Slovēnija Slovēnija
  • euroautodiely.sk Slovākija Slovākija
  • euautoosad.ee Igaunija Igaunija
  • euautodalys.lt Lietuva Lietuva
  • euautodeler.co.no Norvēģija Norvēģija
0,00 € #
60-7456
Reģistrējieties
Pieteikšanās

Ievadi savu e-pasta adresi un paroli

Aizmirsāt paroli?

Jums nav konta EUautodalas.lv? Reģistrējieties - tas aizņems mazāk par pusotru minūti.

0,00 € #
60-7456
EUautodalas.lv — Karstā līnija un auto daļu klientu serviss
Vairāk nekā 1 000 000 rezerves daļu Vairāk nekā rezerves daļas
×
×

Vispārējie noteikumi un nosacījumi

Verkaufs-, Lieferungs- und Zahlungsbedingungen

1. Pārdošanas, piegādes un samaksas noteikumi un nosacījumi

Pārdevējs un līgumslēdzējs partneris


Jūsu līgumslēdzējs partneris visiem pasūtījumiem, kas veikti mūsu vietnē:


AUTODOC SE
Josef-Orlopp-Straße 55
10365 Berlīne
E-pasts: [email protected]
Tīmeklis: www.autodoc.lv
Valde: Dmitrijs Zadorojnijs (izpilddirektors), Lennarts Šmits (finanšu direktors)
Padomes priekšsēdētājs: Aleksejs Kļetņikovs
PVN reģ. Nr.: DE260634589
Komerc reģistrs: Berlīnes apgabaltiesa Amtsgericht Berlin (Šarlotenburga Charlottenburg), HRB 247677 B

2. Līguma spēkā esamības joma un priekšmets

2.1 Šie Vispārīgie noteikumi un nosacījumi (turpmāk — „VNN”) attiecas uz konta reģistrāciju un visiem gala klienta (turpmāk — „Jūs”) veiktajiem preču pirkumiem interneta veikalā www.EUautodalas.lv.

2.2 Šie VNN reglamentē līgumattiecības vienīgi starp jums un mums. Jūsu VNN nav līguma neatņemama sastāvdaļa, pat ja mēs skaidri neiebilstam pret to iekļaušanu.

2.3 Šiem Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem jebkurā laikā var piekļūt un tos izdrukāt vai lejupielādēt vietnē www.euautodalas.lv/noteikumi-un-nosacijumi.

3. Reģistrēšanās

3.1. Reģistrēšanās ir nepieciešama, lai veiktu pirkumus interneta veikalā. To var veikt pasūtīšanas procesā vai arī neatkarīgi no pasūtījuma. Pēc reģistrēšanās pabeigšanas mēs izveidosim jums kontu, kuru varēsiet izmantot, lai patstāvīgi pārvaldītu klienta datus, piemēram, piegādes adresi.

3.2. Reģistrēties var tikai pilngadīgas fiziskas personas, kas spēj slēgt līgumus (taču nevar, piemēram, ģimenes vai ģimeņu pāri), juridiskas personas un līgumsabiedrības. Šī prasība attiecas arī uz pasūtījumu veikšanu. Ja kā klients tiek reģistrēts uzņēmums, fiziskā persona, kas veic reģistrēšanos, apliecina, ka ir pilnvarota pārstāvēt uzņēmumu.

3.3 Reģistrējot kontu, jums jānorāda vārds, norēķinu un piegādes adrese, tālruņa numurs un e-pasta adrese un jāizvēlas parole (turpmāk — „Pieteikšanās dati”)

3.4 Iesniedzot aizpildītu reģistrācijas veidlapu, jūs iesniedzat saistošu piedāvājumu līguma slēgšanai attiecībā uz konta reģistrāciju. Pirms reģistrācijas veidlapas galīgās iesniegšanas jums tiks parādīts ievadīto datu kopsavilkums. Kļūdas varat labot, pārlūkprogrammā pārejot atpakaļ uz iepriekšējo lapu un mainot veiktos ierakstus.

3.5 Pēc reģistrēšanās procedūras pabeigšanas mēs jums nosūtīsim sveiciena e-pastu. Līdz ar šī e-pasta saņemšanu konta reģistrācija ir pabeigta.

3.6. Jūs apliecināt, ka reģistrēšanās kontekstā sniegtā informācija ir patiesa un pilnīga. Ja jūs sniedzat nepareizu vai nepilnīgu informāciju, mēs esam pilnvaroti pārtraukt konta darbību un dzēst kontu, neievērojot paziņojuma periodu. Jūs apņematies bez uzaicinājuma un bez kavēšanās paziņot par visām turpmākajām izmaiņām reģistrācijas kontekstā sniegtajā informācijā.

3.7. Konta darbību var pārtraukt saskaņā ar 12. sadaļu. Tādā gadījumā jūsu personas dati tiks nekavējoties dzēsti, ja vien mums nav atļauts vai pieprasīts turpināt tos glabāt saskaņā ar likumā noteiktiem nosacījumiem. Sīkāka informācija ir atrodama mūsu Privātuma politikā.

3.8 Nekādā gadījumā jūs neesat pilnvarots izpaust savus pieteikšanās datus trešajām personām, jo īpaši savu pieteikšanās paroli. Gadījumā, ja trešā puse tomēr iegūst piekļuvi jūsu kontam vai ir citas pazīmes par jūsu konta ļaunprātīgu izmantošanu, jums nekavējoties par to mūs jāinformē un jāmaina pieteikšanās dati.

3.9 Tiesības reģistrēties vai izmantot interneta veikalu nepastāv. Jūs neesat pilnvarots vairākas reizes reģistrēties www.EUautodalas.lv.

4. Pirkuma līguma noslēgšana

4.1. Līgumi par preču iegādi tiek slēgti šādi:

4.1.1. Lai uzsāktu pasūtīšanas procesu, prece, kuru vēlaties iegādāties, vispirms jāievieto iepirkumu grozā, noklikšķinot uz attiecīgās pogas.

4.1.2 Pirms iepirkumu groza saturu ietverošais pasūtījums tiek galīgi iesniegts, viss pasūtījuma saturs tiek parādīts vēlreiz. Pēc tam varat vēlreiz mainīt pasūtījumu. Mēs saglabājam jūsu pasūtījumus arī pēc līguma noslēgšanas, taču jūs vairs nevarat tiem piekļūt. Lūdzu, uzmanīgi pārbaudiet pasūtījumu, pirms noklikšķināt uz pogas „Apstiprināt pasūtījumu”.

4.1.3. Ja izmantojat maksāšanas metodes, kas no jūsu puses nav saistītas ar tūlītēju maksājuma veikšanu, tad iepirkumu groza loga ekrānā noklikšķinot uz pogas „Apstiprināt pasūtījumu”, jūs veicat saistošu piedāvājumu slēgt pirkuma līgumu. Preču izvietošana interneta veikalā nav saistošs piedāvājums slēgt līgumu. Mēs apstiprināsim pasūtījuma saņemšanu pa e-pastu. Apstiprinājuma e-pasts vēl nenozīmē, ka mēs esam pieņēmuši jūsu piedāvājumu. Pirkuma līgums tiek noslēgts tikai tad, kad tiek apstiprināta preču nosūtīšana. Ja maksājat par veikto pasūtījumu, veicot (elektronisku) SEPA kredīta pārvedumu pirkuma summas apmērā uz mūsu bankas kontu (maksājuma iespēja „Vorkasse” [„Priekšapmaksa”]), tad par mūsu pasūtījuma pieņemšanas paziņojumu tiek uzskatīts e-pasta apstiprinājums, nevis pasūtījuma nosūtīšanas apstiprinājums.

4.1.4. Tādu maksāšanas metožu gadījumā, kas saistītas ar tūlītēju samaksu no jūsu puses (piemēram, PayPal, sofortueberweisung.de u.c.), preču izvietošana www.EUautodalas.lv ir mūsu piedāvājums. Jūs varat pieņemt šo piedāvājumu, lai noslēgtu pirkuma līgumu, noklikšķinot uz pogas „Apstiprināt pasūtījumu” iepirkumu groza ekrānā.

4.2 Jūs varat izdrukāt informāciju par pasūtījumu uzreiz pēc pasūtījuma iesniegšanas. Ja vēlaties vēlreiz iepazīties ar dokumentiem, kas attiecas uz jūsu pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu vai tālruni. Mēs labprāt nosūtīsim jums šo datu kopiju.

4.3 Pasūtījumus var mainīt, pirms tie tiek nosūtīti no mūsu noliktavas, vai pirms tie tiek nodoti kravas pārvadātājam, t.i., pirms mēs izsniedzam sūtījuma numuru un apstiprinām preču nosūtīšanu pa e-pastu. Tas neietekmē jūsu likumā noteiktās garantijas tiesības vai atsaukuma tiesības.

4.4 Mēs arī paturam tiesības lauzt līgumu, ja preces no uzticama, rūpīgi izvēlēta piegādātāja nav pieejamas tādu iemeslu dēļ, par kuriem mēs neesam apzināti atbildīgi (pašpiegādes rezervēšana). Šādos gadījumos mēs apņemamies nekavējoties informēt jūs, ka preces nav pieejamas, un atmaksāsim visus veiktos maksājumus.

5. Maiņas detaļas

5.1. Maiņas detaļas ir tādas preces, piem., ģeneratori, kuras iegādājoties, jums papildus jāmaksā pasūtījuma informācijā piemērotais depozīts (ķīlas nauda). Pēc maiņas detaļas saņemšanas, lūdzu, nosūtiet mums atpakaļ pilnīgu jūsu automašīnas veco detaļu un norādiet bankas informāciju, lai mēs varētu atmaksāt jūsu veikto depozītu. Vecās autodaļas tiek nosūtītas mums atpakaļ uz jūsu rēķina.

5.2 Lūdzu, pārliecinieties, ka bremžu suporti, stūres pastiprinātāja sūkņi un citas stūres pastiprinātāja detaļas ir pilnībā iztukšotas no šķidruma. Vecajām detaļām jābūt atjaunojamām, un tām nedrīkst būt plaisas vai lūzumi.

5.3. Ja vecās detaļas tiek atgrieztas ar plaisām apvalkā/korpusā vai piedziņas vārpstās vai no iegādātās detaļas atšķirīgu strāvas stiprumu / jaudu, depozīts nevar tikt atmaksāts.

5.4. Maiņas detaļu piemēri:
- stūres pastiprinātāji
- stūres mehānismi
- starteri
- ģeneratori
- bremžu suporti
- piedziņas vārpstas
- degvielas sprauslas
- augstspiediena sūkņi
- akumulatori

6. Nosūtīšana un piegāde

6.1. Piegāde Latvijā:

Maksa par sūtījumu pasūtījumiem līdz 300,00 € ir 9,95 €. Mēs piedāvājam bezmaksas piegādi, ja pasūtījuma summa pārsniedz 300,00 € (izņemot piegādi uz ārzemēm un īpašus sūtījumu veidus: lielgabarīta preces, maiņas detaļas un riepas).

Izmantojot maksāšanas metodes, tādas kā PayPal vai kredītkarte, no jums netiks iekasēta papildu darījuma maksa.

Piegāde ārpus Latvijas:

Maksas par sūtījumiem uz citām zemāk uzskaitītajām valstīm tiek piemērotas neatkarīgi no pasūtījuma summas un jāmaksā attiecīgi.

9,95 € priekš Latvija

Piemaksa par lielgabarīta kravu:

Par lielgabarīta kravu uzskatāmas šādas rezerves daļas: akumulatori, katalizatori, kolektori, klusinātāji, sacīkšu izplūdes klusinātāji, sliekšņi, spārni, degvielas tvertnes, spoileri, sānu paneļi, piekabju sakabes (jūgstieņi), priekšējie rāmji, dzinēja vāki, dzinēja nodalījuma pārsegi, dzinēja nodalījuma un bufera izolācija.


Lielgabarīta preču piegāde Latvijā: 96,95 €.


Lielgabarīta preču piegāde Vācijas teritorijā:


1) Kolektoru, katalizatoru, klusinātāju un sacīkšu izplūdes klusinātāju maksai par sūtījumu tiks piemērota piemaksa par lielgabarīta kravu 5,00 € apmērā;
2) Akumulatoru, spārnu, sliekšņu, degvielas tvertņu, sānu paneļu, spoileru un buferu maksai par sūtījumu tiks piemērota piemaksa par lielgabarīta kravu 10,00 € apmērā;
3) Priekšējo rāmju, piekabju sakabju (jūgstieņu), dzinēja vāku, dzinēja nodalījuma pārsegu un buferu maksai par sūtījumu Vācijā tiks piemērota piemaksa par lielgabarīta kravu 15,00 € apmērā.


Maksas par sūtījumu lielgabarīta kravām citās valstīs:
Austrija: 26,95 €
Beļģija: 26,95 €
Bulgārija: 102,00 €
Čehija: 20,95 €
Dānija: 85,00 €
Francija: 36,95 €
Grieķija: 140,95 €
Holande: 26,95 €
Igaunija: 95,95 €
Itālija: 46,95 €
Lietuva: 96,95 €
Luksemburga: 26,95 €
Polija: 57,00 €
Portugāle: 111,95 €
Rumānija: 104,00 €
Slovākija: 30,95 €
Slovēnija: 89,95 €
Somija: 30,95 €
Spānija: 109,95 €
Šveice: 26,95 €
Ungārija: 88,00 €
Zviedrija: 98,00 €


Piemaksa par lielgabarīta kravu tiek piemērota par katru preci


Piezīme. Lielgabarīta preču nosūtīšana uz valstīm, kas nav norādītas šajā sarakstā, nav iespējama.


Visas norādītās cenas ir apliekamas ar PVN pēc pašreizējās likmes — 21%.

Piegādes laiki:

Ir noliktavā

Prece ir pieejama. Preces ar šo pieejamības statusu tiek nosūtītas 1-2 darba dienu laikā pēc pasūtījuma samaksas saņemšanas.


Pašlaik nav noliktavā

Šo preci nevar pasūtīt. Tā vairs nav pieejama, vai tās pārdošana ir pārtraukta. Jūs varat pasūtīt līdzīgu cita ražotāja preci.


Piegādes laiks ir atkarīgs no preces pieejamības. Lūdzu, pārbaudiet jūs interesējošās preces pieejamības statusu. Informāciju par iespējamām muitas nodevām varat atrast šeit.


Valsts svētku dienās piegāde netiek veikta.

6.2. Papildu izvēle „Drošs pasūtījums”

Izmantojot papildu izvēli „Drošs pasūtījums”, jums rodas iespēja pagarināt standarta atsaukuma tiesības. Par nelielu maksājumu 2,99 € apmērā par pasūtījumu, mēs jums piedāvājam pilnu naudas atmaksu un bezmaksas atgriešanas sūtījumu pirmajās 100 dienās, neprasot sniegt tā iemeslu. Attiecībā uz apstrādi attiecas standarta atsaukuma tiesības. Šī izvēle, ciktāl tā tiek piedāvāta, ir pieejama pasūtīšanas procesa pēdējā posmā. Tā ir spēkā tikai tad, ja prece ir tās sākotnējā stāvoklī, nav bojāta un nav tikusi uzstādīta. Lūdzu, ņemiet vērā, ka izvēle „Drošs pasūtījums” neaizstāj un neietekmē jūsu likumīgās atsaukuma tiesības.

Atgriešanas pieprasījumi, izmantojot izvēli „Drošs pasūtījums”:

Lūdzu, iesniedziet preces atgriešanas pieprasījumu savā personiskajā kontā www.EUautodalas.lv vai sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu.


- Nosūtiet mums preci oriģinālajā iepakojumā, pievienojot rēķinu

- Rezerves daļām jābūt neizmantotām, nebojātām un nesamontētām.


Izvēle „Drošs pasūtījums” ir derīga tikai vienam atgriešanas sūtījumam vienā pasūtījumā

Kad mēs būsim saņēmuši no jums rezerves daļu, tā tiks rūpīgi pārbaudīta. Ja autodaļa atbilst iepriekšminētajām prasībām, mēs nomainīsim šo detaļu pret citu vai atmaksāsim naudu, atkarībā no tā, ko izvēlējāties.

Lūdzu, ņemiet vērā:

„Droša pasūtījuma” izvēles nosacījumi neattiecas uz lielgabarīta precēm, vecām maiņas detaļām vai riepām. Turklāt izvēles „Drošs pasūtījums” nosacījumi neattiecas uz precēm no citiem pasūtījumiem, kuriem šī izvēle netika izvēlēta.

Riepas netiek piegādātas uz Skotiju.

7. Transportēšanas riska nodošana — attiecas uz biznesa klientiem:

Preču nejaušas iznīcināšanas un bojājuma risks piegādes laikā tiek nodots jums, tiklīdz preces ir nodotas personai, kas ir atbildīga par to pārvadāšanu, vai brīdī, kad preces ir atstājušas mūsu noliktavas nosūtīšanas nolūkā. Izšķirošais ir notikums, kas iestājies agrāk.

8. Preču pieņemšana/transportēšanas laikā nodarītie bojājumi

8.1 Citu metožu starpā, lai nosūtītu jūsu pasūtījumu, mēs izmantojam sūtījumu piegādes dienestu. Ja saņemtais preču sūtījums ir bojāts, rīkojieties šādi: ja iespējams, sūdzieties par bojātajām precēm tieši sūtījumu piegādes dienesta darbiniekam un dokumentējiet bojājuma pakāpi un apmēru. Tas neierobežos un neietekmēs jūsu garantijas tiesības.

8.2 Jūs varat arī atteikties pieņemt bojātas preces. Ja piegādātās preces ir bojātas, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni, e-pastu vai personīgi iepriekš minētajās adresēs. Tādējādi jūs vienlaikus palīdzēsiet mums iesniegt prasības pret sūtījumu piegādes dienestu un uzlabot mūsu servisu.

9. Cenas un maksāšanas metodes

9.1 Mēs piedāvājam jums dažādas norēķinu metodes par iegādātajām precēm. Konkrētas maksāšanas metodes varat atrast attiecīgās preces lapā.

9.2 Visas cenas mūsu interneta veikalā ir norādītas {EUR} un ietver likumā noteikto pievienotās vērtības nodokli (PVN). Visas mūsu cenas ir norādītas franko no noliktavas un ietver iepakojumu, taču neietver jebkādas maksas par sūtījumu vai pēcapmaksas izmaksas.

9.3. Preču cena ir spēkā brīdī, kad tiek veikts pasūtījums, un tā tiek parādīta pasūtījuma apstiprinājumā, kuru jūs saņemat pa e-pastu pēc pasūtījuma veikšanas. Ja preces tiek saglabātas iepirkumu grozā, to kopējā cena pasūtīšanas procesā tiek atjaunota saskaņā ar jaunāko šīs dienas cenu.

9.4. Pirkuma līgumos starp jums un mums kopējās maksājamās summas samaksa, ieskaitot maksu par sūtījumu, jāveic nekavējoties. Jūs piekrītat saņemt rēķinu tikai elektroniskā formā.

9.5.

9.5.1. Bankas pārskaitījums:

Naudas summa, kas ir jāmaksā, tiks pārskaitīta uz mūsu norādīto bankas kontu. Mērķis: pasūtījuma numurs.
Jūs saņemsiet pasūtījuma numuru pēc pasūtījuma veikšanas pa e-pastu, un tas tiks nosūtīts uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas. Pasūtījums tiks izsūtīts uzreiz pēc tam, kad mēs saņemsim maksājumu uz kontu. Šajā gadījumā bankā tas var aizņemt līdz 3 dienām.

9.5.2. Kredītkarte:

Kad esat izvēlējies kredītkarti kā maksāšanas metodi, lūdzu, noklikšķiniet „Apstiprināt pasūtījumu”. Jūs tiksiet novirzīts uz drošu lapu, kur varēsiet izvēlēties jūsu kredītkartes veidu. Visbeidzot, jums ir jāievada pareiza kartes informācija un jāapstiprina maksājums. Jūsu karte tiks debetēta pēc pasūtījuma pabeigšanas.

9.5.3. PayPal:

Pēc pasūtījuma veikšanas jūs tiksiet novirzīts uz PayPal pieteikšanās lapu. Lūdzu, piesakieties un veiciet maksājumu. Lai veiktu maksājumu ar PayPal, nepieciešams PayPal konts. Papildu maksa par to netiek iekasēta.

9.6 Lūdzu, ņemiet vērā, ka droša maksājuma veikšanas nolūkā var tikt pieprasīti nepieciešamie personu apliecinoši dokumenti, informācija par jūsu kontu/kredītkarti un piegādes adreses salīdzināšana. Tas tiek darīts tikai jūsu drošības labad. Dati tiek nosūtīti, izmantojot drošu savienojumu, un netiek nodoti trešajām personām. Šādos gadījumos pasūtījuma apstrādes laiks var aizņemt ilgāku laiku. Ja pieprasītā informācija netiek sniegta, pasūtījums tiks atcelts un pasūtījuma izmaksas tiks atmaksātas tajā pašā valūtā, kuru izvēlējāties, veicot pasūtījumu. Šādā gadījumā preces netiks nosūtītas, un jūsu izteiktais piedāvājums tiks uzskatīts par noraidītu.

10. Nokavētie maksājumi/ieturēšanas tiesības

10.1. Ja jums ir maksājumu kavējumi, mēs paturam tiesības iekasēt no jums nepieciešamās maksas par jebkādiem mūsu nosūtāmajiem atgādinājumiem, ja vien jūs nevarat mums pierādīt, ka mums nav radušās nekādas izmaksas par atgādinājumiem, vai ka šīs izmaksas ir ievērojami zemākas par atgādinājumu izmaksām, kuras esam no jums pieprasījuši. Katrs atgādinājums maksā 2,50 €. Ja atgādinājums nav nepieciešams saskaņā ar Vācijas Civilkodeksa 286. panta 2. apakšiedaļu, par pirmo atgādinājumu jums nebūs jāmaksā.

10.2 Gadījumos, kad patērētājiem ir maksājumu kavējumi, mums arī ir tiesības pieprasīt procentu maksājumu piecu (5) procentu punktu apmērā, savukārt biznesa klientiem — deviņu (9) procentu punktu apmērā, papildus piemērojamai bāzes procentu likmei.

10.3 Nevar izslēgt iespējamo prasījumu celšanu par papildu zaudējumu atlīdzināšanu nokavēto maksājumu dēļ, pieprasot atgādinājuma maksu un/vai procentu ieņēmumu nomaksu.

10.4. Jūs varat kompensēt pret mums izskatāmās prasības vai pieprasīt paturēšanas tiesības tikai tad, ja jūsu pretprasība nav apstrīdēta, ja pastāv juridiski atzīts nosaukums vai ja pretprasība ir sinalagmatiski saistīta ar attiecīgo prasību.
Jūs varat izvirzīt pretprasības pret mums vai pieprasīt ieturēšanas tiesības tikai tad, ja jūsu pretprasība netiek apstrīdēta, pastāv juridisks pamats vai ja pretprasība ir sinalagmatiski saistīta ar attiecīgo prasību.

11. Īpašumtiesību paturēšana

11.1. Lai nodrošinātu mūsu pirkuma cenas prasības pret jums, mēs saglabājam īpašumtiesības uz visām jums piegādātajām precēm, līdz pirkuma cena ir pilnībā samaksāta.

11.2 Jums ir pienākums uzmanīgi izturēties pret precēm, uz kurām attiecas īpašumtiesību paturēšana.

11.3. Pirms nodrošinātās prasības ir pilnībā samaksātas, preces, uz kurām attiecas īpašumtiesību paturēšana, nedrīkst ne ieķīlāt trešajām personām, ne nodot drošības nolūkos. Jums ir pienākums nekavējoties rakstiski informēt mūs, ja un kad trešās personas iegūst piekļuvi mums piederošām precēm.

11.4. Ja esat biznesa klients, uz jums attiecas arī sekojošais:

11.4.1. Mēs saglabājam īpašumtiesības uz visām piegādātajām precēm, līdz tiek pilnībā samaksātas visas mūsu pašreizējās un turpmākās prasības, kas izriet no pirkuma līguma un notiekošajām biznesa attiecībām ar jums (turpmāk — „Nodrošinātās prasības”).

11.4.2. Ja mūsu vērtspapīru realizācijas vērtība pārsniedz nodrošinātās prasības par vairāk nekā 10%, mums ir pienākums atbrīvot vērtspapīrus pēc jūsu pieprasījuma. Atbrīvojamo vērtspapīru izvēli veiksim mēs.

11.4.3. Jebkura apstrāde vai pārveidošana, ko veicat ar piegādātajām precēm, vienmēr notiek mūsu vārdā. Ja piegādātās preces tiek apstrādātas līdz ar citām mums nepiederošām precēm, mēs iegūsim tiesības uz jaunās preces kopīpašumu piegādāto preču vērtības (rēķina galīgā summa, ietverot PVN) procentuālā attiecībā pret apstrādāto preču vērtību to apstrādes brīdī. Uz jauno preci, kas rodas apstrādes rezultātā, attieksies arī tādi paši nosacījumi kā uz precēm, kas piegādātas rezervēšanas ietvaros.

11.4.4. Ja piegādātās preces tiek nesaraujami sajauktas ar citām precēm, kas mums nepieder, mēs iegūsim īpašumtiesības uz jauno preci piegādāto preču vērtības (rēķina galīgā summa, ietverot PVN) procentuālā attiecībā pret citu sajaukto preču vērtību to sajaukšanas brīdī. Ja sajaukšana tiek veikta tādējādi, ka jūsu prece ir uzskatāma par galveno preci, tad tiek uzskatīts, ka ir panākta vienošanās, saskaņā ar kuru jūs nodosiet mums proporcionālās īpašumtiesības. Jūs glabāsiet rezultējošo individuālo vai kopīpašumu mūsu vārdā.

12. Konta darbības termiņš, bloķēšana un izbeigšana

12.1 Konta reģistrācijas līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku.

12.2. Jūs varat izbeigt konta reģistrācijas līgumu jebkurā laikā bez iepriekšēja brīdinājuma.

12.3 Mēs varam pienācīgi izbeigt konta reģistrācijas līgumu ar divu nedēļu brīdinājumu.

12.4. Tiesības slēgt kontu pamatota iemesla dēļ paliek neskartas. Tostarp mēs varam bez iepriekšēja brīdinājuma izbeigt konta reģistrācijas līgumu, ja:

reģistrējoties jūs sniedzat nepareizu vai nepilnīgu informāciju;
jūs atkārtoti pārkāpjat citas līgumsaistības un turpiniet tās nepildīt, neskatoties uz to, ka mēs esam aicinājuši jūs atturēties no tā;

12.5. Ja mēs esam izbeiguši līgumu, jums nebūs tiesību vēlreiz izveidot jaunu kontu, tostarp ar citu vārdu vai nosaukumu.

12.6. Visi paziņojumi par līguma izbeigšanu ir jāiesniedz rakstiski. Izbeigšana pa e-pastu tiek uzskatīta par rakstisku.

13. Garantija

13.1. Ja vien turpmāk nav noteikts citādi, uz jūsu tiesībām būtisku defektu un īpašumtiesību defektu gadījumā attiecas likuma noteikumi.

13.2. Patērētāja garantijas tiesības jaunām precēm beidzas divu gadu laikā. Lietotu preču gadījumā to derīguma termiņš beigsies viena gada laikā pēc riska nodošanas.

13.3. Ja tiek iesniegta garantijas prasība, jūs būsiet tiesīgs izvēlēties tiesības uz defekta novēršanu vai bez defektiem esošu preču piegādi (turpmāka izpilde). Ja izvēlētais turpmākās izpildes veids rada nesamērīgi augstas izmaksas, prasība tiks ierobežota ar atlikušo turpmākās izpildes veidu. Mēs jūs par to attiecīgi informēsim.

13.4. Ja jūs pieprasāt uzstādīšanas un/vai demontāžas izmaksu atlīdzināšanu saistībā ar mūsu piegādātās jaunās detaļas nomaiņu autoservisā dēļ atbildības par materiāliem defektiem, mēs lūgsim jūs iesniegt rēķinu oriģinālus, kvītis utt., jo garāžas pakalpojumus mēs kompensēsim, ja garantijas prasība tiks pieņemta. Lūdzu, pārliecinieties, ka rēķinā tiek parādīti tikai tie darbi, kas ir tieši saistīti ar defekta novēršanu (t.i., rēķinā nav citu pakalpojumu). Turklāt darbaspēka izmaksām jāatspoguļo nostrādāto stundu skaita sadalījums.

13.5. Biznesa klientu gadījumā atbildība par lietotu preču defektiem ir izslēgta. Tas neattieksies uz rupju nolaidību vai tīšu nodarījumu. Jaunām precēm garantijas tiesības zaudēs spēku gada laikā pēc riska nodošanas.

13.6 Vienīgi skaidrības labad mēs vēlamies norādīt, ka šādi apstākļi neattaisno vai nav uzskatāmi par materiāliem defektiem, ja tie ir defekta cēlonis:
- dabisks nolietojums;
- nepienācīga lietošana;
- nepietiekama vai nepareiza preču kopšana;
- nepiemērota vai nepareiza lietošana;
- nepareiza uzstādīšana, it īpaši, ja pasūtītā detaļa acīmredzami nav piemērota;
- lietošanas instrukciju neievērošana;
- nepareiza apstrāde/rīkošanās.

14. Saderības precizitātes pārbaude

Mēs vēlamies norādīt, ka, neskatoties uz visu rūpību, atsevišķos gadījumos var notikt nepareiza piegāde. Tāpēc pirms iegādātās daļas uzstādīšanas jums ir jāapskata tā vizuāli, salīdzinot to ar nomaināmo oriģinālo detaļu, novērtējot vai pasūtītā detaļa patiešām ir piemērota jūsu automašīnai, piemēram, vai urbumi un savienojumi sakrīt. Ja iegādātā detaļa pēc izmēra, formas vai materiāla (-iem) atšķiras no oriģinālas nomaināmās detaļas, lūdzu, sazinieties ar mums, lai saņemtu papildu skaidrojumu, pirms iegādātā detaļa tiek uzstādīta, pielāgota vai pārveidota, piemēram, nokrāsota. Šis nosacījums neietekmēs jūsu garantijas tiesības.

15. Ražotāja garantija

Ja jums ir atsevišķa ražotāja garantija, kuru varat izmantot kopā ar garantiju, tā tiks uzrādīta katras preces aprakstā. Šī garantija attiecas tikai uz konkrēto produktu, un jūsu prasības tiks balstītas uz ražotāja garantijas nosacījumiem un adresētas tikai šim ražotājam

16. Pārdevēja atbildība par zaudējumu atlīdzināšanu

16.1 Mēs bez ierobežojumiem būsim atbildīgi par tīšu, rupju nolaidību un dzīvībai, ekstremitātēm un veselībai nodarīta kaitējuma gadījumiem.

16.2 Nelielas nolaidības gadījumā mēs būsim atbildīgi gadījumos, kad ir pārkāptas būtiskas līgumsaistības. Būtiska līgumsaistība šīs sadaļas nozīmē ir saistība, kuras izpilde nodrošina vispārēju šī līguma darbību, un tādējādi uz kuras izpildi līguma partneris var regulāri paļauties.

16.3. Augstāk esošā punkta 16.2. minētajā gadījumā mēs nebūsim atbildīgi par jebkādu komercpanākumu trūkumu, peļņas zaudēšanu vai netiešu kaitējumu.

16.4 Atbildība saskaņā ar augstāk esošo punktu 16.2. ir ierobežota ar raksturīgiem zaudējumiem, kas bija paredzami līguma noslēgšanas brīdī.

16.5 Atbildības ierobežojumi tiek piemēroti par labu mūsu darbiniekiem, pārstāvjiem un uzticamības personām.

16.6. Jebkura atbildība par mūsu sniegtajām garantijām un prasībām, kas pamatojas uz Vācijas Likumu par atbildību par produktiem, paliek neskarta.

16.7 Citādi jebkura cita atbildība no mūsu puses ir izslēgta.

17. Strīdu izšķiršana tiešsaistē: informācija saskaņā ar Regulas (ES) Nr. 524/2013 par patērētāju strīdu izšķiršanu tiešsaistē 14. panta 1. punktu

Eiropas Komisija nodrošina tiešsaistes strīdu izšķiršanas (SIT) platformu, kas atrodama http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Mūsu uzņēmums būtībā nav ne sagatavots, ne tam ir pienākums piedalīties strīdu izšķiršanas procesā patērētāju šķīrējtiesā.

18. Patērētāju šķīrējtiesa: informācija saskaņā ar Vācijas Patērētāju strīdu izšķiršanas likuma 36. pantu

18.1 Mēs nepiedalāmies strīdu izšķiršanas procesā patērētāju šķīrējtiesās. Vienlaikus juridiskā situācija pieprasa mums informēt jūs par patērētāju šķīrējtiesu, kas ir atbildīga par jums:

18.2. Allgemeine Verbraucherschlichtungsstelle des Zentrums für Schlichtung eV, (Reģistrētā samierināšanas asociācijas centra Vispārējā patērētāju samierināšanas padome), Strassburger Strasse 8, 77694 Kehl am Rhein, tālrunis: 07851/795 79 40, fakss: 07851/795 79 41, e-pasts: [email protected], tīmeklis: www.verbraucher-schlichter.de.

19. Nobeiguma noteikumi

19.1. Šo līgumu regulē Vācijas Federatīvās Republikas likumi, izņemot ANO Konvencijas par starptautiskajiem preču pirkuma-pārdevuma līgumiem noteikumus. Tas neattiecas uz patērētājiem attiecībā uz tiem tiesību aktos obligāti piemērojamiem noteikumiem, kas būtu piemērojami bez šīs atrunas, t.i., parasti tās valsts likumi, kurā atrodas patērētāja pastāvīgā dzīvesvieta, un no kuriem nevar atkāpties pēc vienošanās.

19.2. Vienīgā jurisdikcija visos strīdos, kas izriet no vai ir saistīti ar šo līgumu, ir Berlīne, ja šī līguma puses ir tirgotāji vai tām nav vispārīgas jurisdikcijas vietas Vācijā vai citā ES dalībvalstī, vai arī, ja viņi ir pārcēlušies uz dzīvesvietu ārzemēs pēc šo lietošanas noteikumu stāšanās spēkā, vai kuru dzīvesvieta vai pastāvīgā dzīvesvieta nav zināma, kad tiek ierosināta tiesvedība.

19.3. Mēs esam tiesīgi grozīt vai pielāgot šos nosacījumus šī līguma darbības laikā ar turpmāku esamību spēkā, ja tas ir nepieciešams piespiedu iemesla dēļ, piemēram, tiesas lēmumu vai likumdošanas grozījumu dēļ. Mēs nosūtīsim jums grozītos noteikumus un nosacījumus rakstveidā pirms to plānotā spēkā stāšanās datuma, tostarp norādīsim uz jaunajiem noteikumiem un to spēkā stāšanās datumu. Vienlaikus mēs piešķirsim jums atbilstošu vismaz četru (4) nedēļu periodu, lai paziņotu, vai jūs piekrītat grozītajiem lietošanas noteikumiem, lai varētu turpināt izmantot mūsu pakalpojumus. Ja šajā periodā, kas sāksies līdz ar jums nosūtītā rakstiskā ziņojuma saņemšanu, netiks iesniegts jūsu paziņojums, tad grozītie noteikumi un nosacījumi tiks uzskatīti par saskaņotiem. Sākoties dotajam periodam, mēs atsevišķi informēsim jūs par juridiskajām sekām, t.i., par tiesībām celt iebildumus, par iebildumu periodu un jūsu klusēšanas nozīmi. Šis grozījumu mehānisms neattiecas uz pušu galveno līgumisko pakalpojumu saistību grozījumiem.

19.4 Atsevišķu noteikumu juridiskā spēkā neesamība neietekmē pārējo atrunu saistošo raksturu.

19.5. Šī līguma valoda ir vācu valoda.


Berlin, 13.04.2021