Jums ir tiesības atgriezt preci 14 dienu laikā pēc Jūsu auto detaļas OPEL saņemšanas
Vairāk
Mūsu OPEL auto rezerves daļas tiešsaistes veikalā pieejamas šādas maksājuma metodes
Vairāk
Pēc pasūtījuma veikšanas mūsu OPEL auto detaļas veikalā, Jūs varat izvēlēties piegādātāju
Vairāk
Ievadi savu e-pasta adresi un paroli
Jums nav konta EUautodalas.lv? Reģistrējieties - tas aizņems mazāk par pusotru minūti.
Uzņēmuma Opel vēsture
Riselsheimā pie Mainas izvietotā vācu autoražošanas uzņēmuma vēsture sniedzas līdz pat 19. gadsimtam. Sākot no 1863. gada, uzņēmuma dibinātājs Ādams Opels savā darbnīcā ražoja šujmašīnas, līdz 1886. gadā viņš uzņēmuma produktu klāstam pievienoja arī velosipēdus. Motorizēto transportlīdzekļu ražošana aizsākās 1899. gadā, trīs gadus pēc uzņēmuma dibinātāja nāves ar patentētās Opel automašīnas System Lutzmann izlaidi. 1924. gadā Opel sāka ražot pieejamākas automašīnas lielākā apjomā, līdz 1928. gadam padarot uzņēmumu par lielāko motorizēto transportlīdzekļu ražotāju Vācijā. Gadu vēlāk Opel tika pārdots amerikāņu uzņēmumam General Motors. Trīsdesmitajos gados Opel ieviesa modeļus Cadet, Admiral un Olympia. Civilo transportlīdzekļu ražošana tika pārtraukta Otrā pasaules kara laikā un atsākās tikai 1946. gadās. Vēlāk tika izstrādāti tādi automašīnu modeļi kā Cadet un Admiral, kā arī pievienoti jauni modeļi: Rekord, Kapitän un Diplomat. Pēc dažiem īpaši sekmīgiem gadiem 60. un 80. gadu starpposmā, pārdoto transportlīdzekļu skaits turpmāk nepieauga, izraisot 2008. gada korporatīvo krīzi un neveiksmīgu atdalīšanos no General Motors. Šobrīd Opel Riselsheimas rūpnīcas pašreizējo modeļu Insignia un Astra ražošanas jauda ir aptuveni 180’000 transportlīdzekļu gadā. Citas ražošanas vietas atrodas Eizenahā un Kaizerslauternē, kā arī turpinās ražošana Bohumas rūpnīcā.
Kad jums būs nepieciešamas jaunas Opel auto detaļas?
Mūsdienās daudzas autodaļas kalpo visu automašīnas ekspluatācijas laiku, pateicoties uzlabotām tehnoloģijām. Tomēr daudzas autodaļas cieš no pastāvīga nolietojuma mehāniskas spriedzes, korozijas un novecošanās rezultātā un ir regulāri jākopj un jānomaina, ja nepieciešams. Atkarībā no braukšanas stila bremžu kluči un diski jāmaina vidēji ik pēc 80’000 km nobraukuma, tas pats attiecas arī uz sajūga uzlikām. Ja nav iespējams iedarbināt dzinēju, bieži vien vainojams ir bojāts akumulators vai pat starteris. Šie parastie automobiļu elektrosistēmas defekti ir vieni no biežākajiem bojājumu iemesliem pēc ADAC datiem. Izplūdes sistēmas detaļas, it īpaši gala trokšņa slāpētājs un klusinātājs, bieži nolietojas korozijas dēļ un ir jānomaina vidēji ik pēc 100’000 km nobraukuma. Benzīna dzinējos aizdedzes sveču nomaiņa ir ieteicama ik pēc 60’000 km nobraukuma, savukārt dīzeļdzinējos ir ieteicams nomainīt kvēlsveces ik pēc 100’000 km nobraukuma.
Oriģinālo Opel rezerves daļu pasūtīšana tiešsaistē
Neatkarīgi no tā, vai ir nepieciešama regulāra auto apkope un uzturēšana, vai arī transportlīdzekļa detaļa ir bojāta un jānomaina - mūsu interneta veikalā jūs varat ērti pasūtīt kvalitatīvas Opel rezerves daļas. Jūs varat ērti izvēlēties detaļas no mūsu plašā daudzo marku un modeļu automašīnu rezerves daļu un papildpiederumu klāsta, un saņemsiet ātru to piegādi tiešu uz jūsu mājām.