Jums ir tiesības atgriezt preci
14 dienu laikā pēc Jūsu Savienotājstienis dėl Piekare, sviras saņemšanas
Vairāk
Mūsu Savienotājstienis par Piekare, sviras tiešsaistes veikalā pieejamas šādas maksājuma metodes
Vairāk
Pēc pasūtījuma veikšanas mūsu Savienotājstienis par Piekare, sviras veikalā, Jūs varat izvēlēties piegādātāju
Vairāk
Ievadi savu e-pasta adresi un paroli
Jums nav konta EUautodalas.lv? Reģistrējieties - tas aizņems mazāk par pusotru minūti.
IZVĒLIETIES JŪSU AUTO
Izvēlieties jūsu automašīnu, lai iegādātos rezerves daļu, kas ir 100% piemērota
Savienotājstiepņa funkcijas
Savienotājstiepnis ir transportlīdzekļa balstiekārtas rezerves daļa. Autodarbnīcās tas tiek minēts arī kā šķērsstabilizators vai stabilizatora stienis. Šī autodaļa savieno stabilizatoru uz priekšējās ass ar apakšējās ass balstu un riteņu izlieces un novirze kustības laikā nodod spēkus starp diviem riteņiem. Lai gan pats stabilizators pats ir neievērojama autodaļa, tomēr tas ir ļoti svarīgs komfortam un drošībai. Tas savieno ne vien abus katras ass riteņus vienu ar otru, bet arī ar virsbūves konstrukciju. Tā uzdevums ir novērst nevienmērīgu saspiedi un mazināt apgāšanās risku. Šī konstrukcija ir atrodama visās automašīnās uz priekšējas ass, dažās - pat uz aizmugurējās ass. Daži no pazīstamiem ražotājiem ir MAPCO, SWAG, VAICO, YAMATO un FEBI BILSTEIN.
Ja savienotājstiepnis ir bojāts
Savienojums ir tieši starp pašu stabilizatoru un sviru, tādēļ, lai to aizsargātu, tiek izmantoti šķērsstabilizatoru atloki un gumijas-metāla bukses vai gumijas stiprinājumi. Savienotājstiepnis ir viena no autodaļām, kas ir pakļautas nolietojumam un jāpārbauda ik pēc vismaz 200’000 kilometru nobraukuma. Ja autodaļa ir bojāta tas izpaužas kā skaļi trokšņi, pagriežot stūri. Braucot pa nelīdzenumiem, bedrēm un sliktiem ceļiem, jūs dažreiz dzirdēsiet čirkstēšanu vai krakšķēšanu riteņa gultnī. Bojāts savienotājstiepnis ir ātri jānomaina, lai netiktu apdraudēta satiksmes drošība. Automašīna ir pakļauta lielākam apgāšanās riskam, un ievērojami cieš braukšanas komforts.
Kā nomainīt savienotājstiepni
Ja savienotājstiepnis ir bojāts, jums ir jāzina, kāds tieši stabilizators ir jānomaina. Katram transportlīdzeklim ir divas dažādas versijas: viens ir 23 mm, otrs 27 mm biezs. 23 mm versijas gadījumā stabilizatora stienis tiek vienkārši izstumts no stabilizatora, savukārt 27 mm versija ir pieskrūvēta. Abu versiju izmaksas ir gandrīz vienlīdzīgas, savukārt riteņu demontēšana padarīs darbu ātrāku. Savienotājstiepnis ir nemanāma rezerves daļa, taču pareizai uzstādīšanai ir būtiska nozīme ceļu satiksmes drošībai. Mūsu interneta veikalā jūs īpaši lēti varat iegādāties visu, kas jums ir nepieciešams. Jūs atradīsiet arī daudzas citas oriģinālā aprīkojuma ražotāju kvalitātes rezerves daļas daudzu marku un modeļu automašīnām.