Jums ir tiesības atgriezt preci
14 dienu laikā pēc Jūsu Bīdītājs dėl Dzinējs saņemšanas
Vairāk
Mūsu Bīdītājs par Dzinējs tiešsaistes veikalā pieejamas šādas maksājuma metodes
Vairāk
Pēc pasūtījuma veikšanas mūsu Bīdītājs par Dzinējs veikalā, Jūs varat izvēlēties piegādātāju
Vairāk
Ievadi savu e-pasta adresi un paroli
Jums nav konta EUautodalas.lv? Reģistrējieties - tas aizņems mazāk par pusotru minūti.
IZVĒLIETIES JŪSU AUTO
Izvēlieties jūsu automašīnu, lai iegādātos rezerves daļu, kas ir 100% piemērota
Bīdītāja un bīdstieņa funkcijas un pielietojums
Gaisa ieplūdes un izplūdes atveru atvēršana un aizvēršana parastajā mehānisko transportlīdzekļu četrtaktu dzinējā tiek veikta caur vārstiem. Pareizu mehānisma laika secību nodrošina vārstsadale. Svarīgs vārstsadales elements ir vārsta kāts, kas, vai nu kopā ar bīdstieni un svārstīklu, vai tieši pārsūta sadales vārpstas pacelšanas kustību uz vārstiem, lai tos atvērtu. Vieglo automašīnu dzinējos īpaši izplatīti ir hidrauliskie bīdītāji, kuri automātiski veic vārsta spraugas hidraulisko kompensāciju. Vārsta spraugu izraisa vārsta termiskā izplešanās, kā rezultātā darbības laikā tas pilnībā neaizveras bez nepieciešamās kompensācijas. Tiešas iedarbības rezultātā vārsti, attiecīgi pats bīdītājs nekavējoties atveras ar virs tā izvietotās sadales vārpstas palīdzību. Dzinējos ar sadales vārpstu, kas izvietota apakšā un atrodas karterī, vārsti tiek darbināti izmantojot bīdītājus un svārstīklas. Bīdstienis ir pārklāts ar aizsargčaulu. Pazīstami vārstu kātu, bīdītāju un aizsargčaulu ražotāji ir FEBI BILSTEIN, AJUSA, INA, RUVILLE, SWAG, VAICO un IPSA.
Ja vārstu bīdītāji grab vai ir bojāti
Vārstsadales komponenti ir pakļauti nolietojumam pastāvīgas mehāniskas un termiskas slodzes ietekmē, taču sadales vārpstai un pašiem vārstiem būtu jākalpo visu transportlīdzekļa ekspluatācijas laiku. Tomēr augstas mehāniskā slodzes dēļ hidrauliskie bīdītāji ir vairāk pakļauti nolietojumam. To var pamanīt pēc grabošas vai klikšķošas skaņas, kuru jūs varat dzirdēt vēl ilgu laiku pēc dzinēja iedarbināšanas. Ar tausta palīdzību var pārbaudīt spraugu starp sadales vārpstu un hidrauliskajiem bīdītājiem, kas nedrīkst pārsniegt maksimālo, ražotāja instrukcijās norādīto attālumu. Bojātas vārstsadales dēļ var būt bojāti vārsti vai pat dzinējs, piemēram, vārstam paliekot atvērtā stāvoklī un saduroties ar virzuli.
Bīdītāju iegāde
Nolietotus bīdītājus un bīdstieņus ir nekavējoties jānomaina. Bruņojoties ar nepieciešamām zināšanām un tehniskām prasmēm, jūs varat patstāvīgi nomainīt šīs detaļas, turklāt precīza remonta īstenošanas gaita ir atkarīga no dzinēja konstrukcijas un izpildījuma vai vārstsadales. Visas nepieciešamās detaļas īpaši lēti var iegādāties mūsu interneta veikalā. Mēs piedāvājam arī daudzas citas oriģinālā aprīkojuma ražotāju kvalitātes rezerves daļas daudzu marku un modeļu automašīnām.