Jums ir tiesības atgriezt preci
14 dienu laikā pēc Jūsu Termostats dėl Dzinējs saņemšanas
Vairāk
Mūsu Termostats par Dzinējs tiešsaistes veikalā pieejamas šādas maksājuma metodes
Vairāk
Pēc pasūtījuma veikšanas mūsu Termostats par Dzinējs veikalā, Jūs varat izvēlēties piegādātāju
Vairāk
Ievadi savu e-pasta adresi un paroli
Jums nav konta EUautodalas.lv? Reģistrējieties - tas aizņems mazāk par pusotru minūti.
IZVĒLIETIES JŪSU AUTO
Izvēlieties jūsu automašīnu, lai iegādātos rezerves daļu, kas ir 100% piemērota
Kā darbojas termostats, tā uzdevums
Termostata uzdevums ūdens dzesēšanas laikā iekšdedzes dzinējā ir kontrolēt dzesēšanas kontūra un līdz ar to arī dzinēja temperatūru. Ātra optimālas darba temperatūras sasniegšana ir svarīga gan ilgam dzinēja darbmūžam, gan arī izplūdes gāzu samazinājumam un zemam degvielas patēriņam. Tik ilgi, kamēr tā nav sasniegta, pēc iedarbināšanas termostata vārsts ir slēgts, un dzesēšanas ūdens cirkulē tikai caur dzinēju, kā arī ūdens sūkni un apsildes sistēmas radiatoru. Sasniedzot darba temperatūru, termostata vārsts atveras, un notiek dzesēšana caur automašīnas radiatoru. Ja temperatūra pārsniedz tālāku robežvērtību, caur slēdzi uz termostata ieslēdzas arī ventilators dzesēšanas ūdens atdzesēšanai. No temperatūras atkarīgo vārsta kontroli parasti veic, izmantojot speciālu termostata vaska pildījumu. Sasniedzot vēlamo temperatūru vasks sašķidrinās un izplešas, tam spiežoties pret virzuli, kas atver vārstu. Turklāt jaunākos transportlīdzekļu modeļos ir arī elektriskas vadības termostati, caur kuriem dzinēja dzesēšanu var kontrolēt pilnīgāk un precīzāk. Pazīstami termostatu ražotāji ir, piemēram, Behr Hella, Mahle, Valeo, Wahler, kā arī HERTH + Buss.
Ja automašīnas termostats ir bojāts
Būtībā, termostats ir bezapkopes un paredzēts visam transportlīdzekļa ekspluatācijas laikam. Tomēr dažādi piemaisījumi dzesēšanas ūdens sistēmā var radīt termostata bojājumus. Ja termostats ir bojāts, dzinēja temperatūra un dzesēšanas cikls netiek optimāli kontrolēti. Tāpēc ir nepieciešams ilgāks laiks, līdz dzinējs sasniedz darba temperatūru, kas palielina degvielas patēriņu un izplūdes gāzu emisijas pēc automašīnas iedarbināšanas. No otras puses, bojāts termostats izraisa dzinēja pārkaršanu, kas var radīt cilindra galvas vai dzinēja mehānisma bojājumus. Tādēļ bojāts termostats ir nekavējoties jānomaina.
Teramostata nomaiņa
Termostats atrodas dzinēja nodalījumā, parasti korpusā pie dzinēja. Lai to nomontētu un nomainītu, bieži ir jāizņem perifēri komponenti, piemēram, ventilators. Dzinējam noteikti jābūt aukstam, pretējā gadījumā pastāv paaugstināts traumas risks karstā dzesēšanas ūdens iespējamās noplūdes dēļ. Jūs varat lēti un ērti pasūtīt jaunu termostatu mūsu interneta veikalā. Šeit jūs saņemsiet arī dažādas citas kvalitatīvas rezerves daļas no cienījamiem ražotājiem par zemām cenām.