Maiņas detaļa 30 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta tiek atmaksāts klientam pēc lietotas daļas atgriešanas |
Iegādājoties preci ar atzīmi „Maiņas detaļa”, jums ir jāapmaksā ne vien preces vērtība, bet arī ķīlas nauda. Saskaņā ar Eiropas valstu likumdošanu ķīlas nauda ir noteikta naudas summa, kuru ražotājs lūdz iemaksāt kā vecās rezerves daļas atgriešanas garantiju tās atjaunošanai un atkārtotai izmantošanai. Ķīlas naudas atgriešana tiek veikta pēc nolietotās rezerves daļas saņemšanas. Ķīlas naudas maksājums tiek veikts, tikai iegādājoties izstrādājumus, kas tiek ražoti Eiropas Savienības teritorijā. Ķīlas naudas summu nosaka rezerves daļas piegādātājs. Tādēļ vienai un tai pašai detaļai, kuru piedāvā dažādi piegādātāji, var būt atšķirīga ķīlas nauda, vai arī tās var vispār nebūt.
Kā tas darbojas?
1. Jūs apmaksājat preci, kā arī ķīlas naudu.
2. Jūs saņemat jauno detaļu.
3. Sagatavojiet nolietoto detaļu nosūtīšanai (iepriekš izlejiet šķidrumu no detaļas, ja tāds tur ir atrodams. Šī prasība neattiecas uz akumulatoriem).
4. Reģistrējiet maiņas detaļas atgriešanu savā personīgajā kontā EUautodalas.lv.
5. Nolietotā detaļa ir jāievieto jaunās, tikko saņemtās detaļas iepakojumā. Pievienojiet rēķinu, kuru saņēmāt vēstulē pēc pasūtījuma noformēšanas.
6. Tas paātrinās jūsu pieteikuma apstrādi. Nosūtiet pienācīgā stāvoklī esošu nolietoto detaļu uz šādu adresi:
AUTODOC SE (Retoure - Lager R)
Rhinstrasse 132
12681 Berlin
Vācija
7. Mēs nosūtam nolietoto detaļu ražotājam ekspertīzes veikšanai.
8. Kā zināms, Jūsu pasūtījuma apstrāde aizņem aptuveni 6-8 nedēļas no brīža, kad nosūtītā detaļa ir piegādāta noliktavā. Informējam Jūs par ekspertīzes rezultātiem.
Cik ātri nolietotā rezerves daļa jānosūta atpakaļ?
Nolietotā rezerves daļa jānosūta viena gada laikā no maiņas detaļas iegādes datuma.
Kā notiek ķīlas atmaksa gadījumā, ja ekspertīzes rezultāti ir pozitīvi?
Mēs atgriežam Jums ķīlas maksu tādā pašā veidā, kā Jūs veicāt maksājumu vai pieskaitām Jūsu EUautodalas.lv klienta depozīta kontā.
Kas notiek, ja ekspertīzes rezultāti ir negatīvi?
Informējam, ka ķīlas summas atmaksa ir noraidīta. Mēs uzglabāsim pārbaudīto detaļu 2 mēnešus savā noliktavā. Pēc Jūsu vēlēšanās mēs varam Jums atgriezt detaļu (Detaļa tiks nosūtīta Jums, un sūtīšanas izmaksas segs EUautodalas.lv). Pēc 2 mēnešu glabāšanas attiecīgā detaļa tiks utilizēta.
Kāda ir atgriešanas politika?
• Nolietotās detaļas nosūtīšana tiek veikta uz klienta rēķina.
• Gadījumā, ja klients atsakās piegādāt ražotājam nolietoto rezerves daļu, tad ķīlas naudas summa nav atmaksājama, un ražotājs to uzskata par kompensāciju.
• Ja nolietotā rezerves daļa ir stipri bojāta, vai tās korpusā ir plaisas, ķīlas nauda netiek atgriezta.
• Gadījumā, ja tiek atgriezta citas kategorijas nolietotā detaļa, ķīlas nauda netiek atmaksāta. Piemēram, tika iegādāts ģenerators, taču tā vietā tika atgriezts starteris.
• Ķīlas naudas saņemšanai jūs varat nosūtīt līdzvērtīgu detaļu, kas iegādāta no cita ražotāja. Piemēram, tika nopirkts BOSCH bremžu suports, savukārt tiek atgriezts TRW bremžu suports.
• Ja jaunās rezerves daļas raksturlielumi (piemēram, jauda) neatbilst vecās detaļas raksturlielumiem, jums ir jānoskaidro pie ražotāja šādas detaļas atgriešanas iespēja. Jūs to varat veikt, izmantojot atbalsta dienesta [email protected].
KURAS KATEGORIJAS IETVER MAIŅAS DETAĻAS?
Nosacījumi lietotām detaļām:
*Šai instrukcijai ir tikai informatīva nozīme. Katrs gadījums tiek izskatīts individuāli (ražotājs apskata individuāli katru detaļu).
• Bremžu suports
Bremžu suporta atgriešanas kritēriji:
Lietotajai daļai ir jāatbilst nopirktajam produktam.
Lietotajai daļai jābūt veselai.
Komplektācijā jābūt visām vadīklām, stiprinājumiem, savienojošām un izplūdes skrūvēm.
Lietotajai daļai nav pārmērīgi liels korozijas bojājums.
Lietotā daļa nav saplaisājusi vai mehāniski apstrādāta.
Atpakaļ pieņemtas un kreditētas drīkst būt tikai tās detaļas, kas ir piemērotas pārstrādei.
Etiķete uz iepakojuma nedrīkst būt netīra, neesoša, uz tās nedrīkst būt papildu atzīmēm vai uzrakstiem.
*Šai instrukcijai ir tikai informatīva nozīme. Katrs gadījums tiek izskatīts individuāli (ražotājs apskata individuāli katru detaļu).
Oriģinālais iepakojums
Bosch, Elstock, GKN detaļām ir jābūt piegādātām oriģinālajā iepakojumā. Ja tās netiek sūtītas oriģinālajā iepakojumā, detaļas netiks pieņemtas. Tas ir ražotāja nosacījums.
• Ģenerators
Maiņstrāvas ģeneratora atgriešanas kritēriji:
- Neidentificējami maiņstrāvas ģeneratori netiks pieņemti.
+ Ražotāja oriģinālā etiķete ir redzama vai iegravētais oriģinālais numurs uz maiņstrāvas ģeneratora ir salasāms / atpazīstams.
Korozija
+ Maiņstrāvas ģenerators nav uzglabāts ilgu laiku pēc demontāžas, un uz siksnas skriemeļa nav rūsas pēdu.
- Ļoti sarūsējuši maiņstrāvas ģeneratori.
Bojājumu pakāpe
+ Bojāts plastmasas vāks.
+ Nav ribas uz priekšējā un / vai aizmugurējā gala armatūras.
+ Bojāts savienojums pirms blīves.
- Nav divu ribu uz priekšējā un / vai aizmugurējā gala armatūras.
- Bojāts savienojums pēc blīves.
Ģeneratora veselums:
+ Ģenerators ir pilnīgs un salikts.
- Izjaukts vai nepilnīgs ģenerators.
Lietotā ģeneratora jaudai ir jāatbilst jauna ģeneratora jaudai. Pretējā gadījumā to nedrīkst atgriezt.
• Starteris
Startera atgriešanas kritēriji:
+ Vienība ir pieņemta.
- Vienība nav pieņemta.
Identificējamība
- Neidentificēti starteri netiks pieņemti.
+ Ražotāja oriģinālā etiķete ir redzama vai iegravētais oriģinālais numurs uz startera ir salasāms / atpazīstams.
Bojājumu pakāpe
+ Releja korpusa aploces riņķis nav bojātas.
+ Bojājums startera releja plastmasas daļā.
- Starteris ir deformēts / bojāts, piemēram, mehāniska spēka ietekmes uz korpusa dēļ, saplīsis korpuss vai nodilis zobrats.
- Vārpsta ir būtiski zaudējusi krāsu pārmērīgas slodzes dēļ (piemēram, zilā krāsā pārkaršanas dēļ).
Korozija:
+ Starteris nav uzglabāts ilgu laiku pēc demontāžas, un uz tā nav rūsas pēdu.
- Ļoti sarūsējis starteris.
Startera veselums
+ Starteris ir pilnīgs un salikts.
- Izjaukts vai nepilnīgs starteris.
- Stipra korozija uz zobrata.
- Nav aizmugurējā plāksnes.
- Bojāts priekšējais vāks.
*Šai instrukcijai ir tikai informatīva nozīme. Katrs gadījums tiek izskatīts individuāli (ražotājs apskata individuāli katru detaļu).
• Piedziņas vārpsta
Piedziņas vārpstas atgriešanas kritēriji:
Lietotajai detaļai ir jābūt tāda paša veida kā apmaiņas detaļai.
Piedziņas vārpstai jābūt veselai - ar starpvārpstu un abiem savienojumiem.
Starpvārpstai jābūt taisnai. Saliektas vārpstas pārstrādāt nav iespējams.
Starpvārpsta nedrīkst būt sarūsējusi vai salūzusi.
Savienojumu vītnēm jābūt veselām un cieši pieguļošām.
• Kompresors, Gaisa kond. sistēma
Gaisa kondicionētāja kompresora atgriešanas kritēriji:
Prece tiks noraidīta, ja:
Tā ir ļoti sarūsējusi (rūsas laukums >3 cm²).
Ne visi cauruļu savienotāji ir cieši pārklāti ar oriģinālajiem vākiem.
Vārpstu nevar manuāli pagriezt par 360°.
Lietoto detaļu nevar identificēt (nosaukuma plāksnīte ir nesalasāma vai pazudusi).
• Hidrosūknis, Stūres iekārta
Stūres pastiprinātāja sūkņa atgriešanas kritēriji:
Lietotā detaļa tiks pieņemta, ja:
1. Sūknis ir vesels un atbilst detaļai katalogā.
2. Nav mehānisku bojājumu.
3. Vītne ir labā stāvoklī.
4. Sūkni nedrīkst atgriezt ar bojātu skriemeli un vārpstu.
5. Skriemelim, vārpstai vai adapterim nav bojājumu.
6. Vāks nav pazudis vai bojāts.
• Stūres mehānisms
Lietotās detaļas tiks pieņemtas, ja:
1. Stūres mehānisms ir vesels, jeb tas ir komplektā ar:
- putekļu sargiem
- spiediena caurulēm
- stūres stiepņiem (ja jaunā detaļa ir aprīkota ar tiem).
2. Stūres mehānisms nav stipri sarūsējis.
3. Nav mehānisku bojājumu, detaļa nav saliekta, stūres zobstieņa funkcija nav mazinājusies, stiprinājumi nav bojāti.
4. Stūres stiepņa / stiepņu vītne nav bojāta, liekta vai salūzusi.
5.Stūres mehānisma hidrauliskās caurules un to elementi nav bojāti vai pazuduši.
6. Vārpsta un rievas nav bojātas.
7. Atgriežamais stūres mehānisms ir identisks jaunajai detaļai.
• Kompresors, Turbopūte
Turbokompresora atgriešanas kritēriji:
Lietoto detaļu ir jāatgriež veselu un neizjauktu.
Neviens no tā elementiem nedrīkst būt izjaukts, nomainīts vai noņemts.
Lietotajai detaļai ir jābūt identiskai iegādātajam turbokompresoram.
• Iesmidzināšanas sprausla
Inžektora atgriešanas kritēriji
Izjaukta detaļa -> netiek pieņemts
Nav sprauslu -> netiek pieņemts
Inžektora atgriešanas kritēriji
Bojāts savienotājs -> netiek pieņemts
Salauzts savienotājs -> netiek pieņemts
Izkusis savienotājs -> netiek pieņemts
Bojāts ieplūdes savienotājs -> netiek pieņemts
Bojājums uz inžektora korpusa, kas radies nepareizas apiešanās dēļ (piem., āmura izmantošana) -> netiek pieņemts
Bojāta blīves novietojuma vieta -> netiek pieņemts
• Augstspiediena degvielas sūknis
Lietotās detaļas tiek pieņemtas, ja:
Atgrieztā lietotā detaļa ir tāda paša veida kā jaunā detaļa.
Inžektora sūknis ir vesels.
nav bojājumu.
Kontrolvārsts nav bojāts
Nedrīkst atgriezt šādas detaļas, kam ir šādi defekti:
Izjauktas;
Nav visu detaļu;
Stipra korozija
• Startera akumulatoru baterija
Nosacījumi par lietotiem automašīnu akumulatoriem:
Ražotāji neizvirza īpašas prasības pret lietotiem automašīnu akumulatoriem. Tomēr mēs iesakām neatvērt akumulatorus un nenotecināt šķidrumu (elektrolītus) no tiem, jo tas ir bīstami.
Kā atgriezt lietotu automašīnu akumulatoru
Nogādājiet lietoto akumulatoru uz mūsu noliktavu, kas atrodas šajā adresē : AUTODOC SE (Retoure - Lager R) Rhinstrasse 132, 12681 Berlin, Vācija.
• Aizdedzes sadalītājs
Aizdedzes sadalītāja atgriešanas kritēriji:
Detaļai nedrīkst būt rūsas pēdas.
Sadalītāja vāciņš nedrīkst būt pazudis.
Savienotājs nedrīkst būt pazudis.
Detaļai ir jābūt veselai.
Neidentificējami aizdedzes sadalītāji netiks pieņemti.