
Jums ir tiesības atgriezt preci
14 dienu laikā pēc Jūsu Dzesēšanas šķidruma flancis dėl Dzinējs saņemšanas
Vairāk
Mūsu Dzesēšanas šķidruma flancis par Dzinējs tiešsaistes veikalā pieejamas šādas maksājuma metodes
Vairāk
Pēc pasūtījuma veikšanas mūsu Dzesēšanas šķidruma flancis par Dzinējs veikalā, Jūs varat izvēlēties piegādātāju
Vairāk
Ievadi savu e-pasta adresi un paroli
Jums nav konta EUautodalas.lv? Reģistrējieties - tas aizņems mazāk par pusotru minūti.
IZVĒLIETIES JŪSU AUTO
Izvēlieties jūsu automašīnu, lai iegādātos rezerves daļu, kas ir 100% piemērota
Atloki - funkcijas un dažādi varianti
Atlokus parasti izmanto kā savienojošo elementu starp caurulēm un automašīnas virsbūvi un detaļām. Ar šķidrumu dzesējama dzinēja dzesēšanas cikla laikā dzesēšana šķidruma caurules tiek savienotas ar dzinēja korpusu, izmantojot dzesēšanas šķidruma atloku. Atloks kalpo par izturīgu un stabilizējošu savienojošo elementu, ko tomēr var noņemt no detaļām, kuras tas savieno. Blīvējums novērš dzesēšanas šķidruma noplūdi atloka un dzinēja korpusa savienojuma vietā. Dzesēšanas šķidruma šļūtenes parasti tiek pieslēgtas pie savienotājiem uz atloka un stiprinātas ar aizspiedņiem vai apskavām. Parasti uz atloka ir izvietots arī temperatūras sensors. Tas ir piestiprināts pie dzinēja, izmantojot skrūvi. Citi atloki bieži vien ir atrodami starp dzinēju un transmisiju, gultņiem, vārpstām un dažādām korpusa detaļām. Atloki parasti tiek izgatavoti no tērauda vai čuguna. Ir arī īpaši atloki, kas izgatavoti no plastmasas vai gumijas. Dzesēšanas šķidruma atlokus citu starpā ražo Febi Bilstein, Vaico, Elring, Valeo, Triclo un Vernet.
Iespējamie atloksavienojumu bojājumi
Kopumā atloki ir ļoti izturīgi un elastīgi, taču augsta mehāniskā spriedze var nodarīt ilgtermiņa kaitējumu. Korozija un straujas temperatūras svārstības var izraisīt arī materiāla nogurumu. Noplūdes caur bojātu blīvējumu starp savienojuma vietām vai paša atloka bojājumi var izraisīt dzesēšanas šķidruma zudumus vai pilnīgu iztecēšanu. Ja atlokā manāmas bojājuma pazīmes, tādas kā sīkas plaisas vai pārrāvumi, tas ir jānomaina, cik drīz vien iespējams.
Dzesēšanas šķidruma atloka nomaiņa
Atloku nomaiņa atšķiras pēc grūtībās pakāpes atkarībā no tā, kādas detaļas tas savieno, vai kur tas atrodas. Vairumā gadījumu dzesēšanas šķidruma atloka nomaiņu ir samērā viegli veikt. Pirms atskrūvēt veco atloku, ir jānoņem dzesēšanas šķidruma šļūtenes. Tas noteikti ir jāveic, dzinējam esot aukstam, lai izvairītos no karsta dzesēšanas šķidruma radītas traumas. Pēc jauna atloka uzstādīšanas jāpapildina zaudētā dzesēšanas šķidruma daudzums. Vienlaikus ir ieteicama arī temperatūras sensora aizstāšana. Visas nepieciešamās rezerves daļas ērti un lēti var pasūtīt mūsu interneta veikalā. Jūs atradīsiet arī plašu citu oriģinālā aprīkojuma ražotāju kvalitātes rezerves daļu klāstu lielam skaitam automašīnu modeļu.