
Jums ir tiesības atgriezt preci
14 dienu laikā pēc Jūsu Dzesēšanas šķidruma korķis dėl Dzinējs saņemšanas
Vairāk
Mūsu Dzesēšanas šķidruma korķis par Dzinējs tiešsaistes veikalā pieejamas šādas maksājuma metodes
Vairāk
Pēc pasūtījuma veikšanas mūsu Dzesēšanas šķidruma korķis par Dzinējs veikalā, Jūs varat izvēlēties piegādātāju
Vairāk
Ievadi savu e-pasta adresi un paroli
Jums nav konta EUautodalas.lv? Reģistrējieties - tas aizņems mazāk par pusotru minūti.
IZVĒLIETIES JŪSU AUTO
Izvēlieties jūsu automašīnu, lai iegādātos rezerves daļu, kas ir 100% piemērota
Karteris - funkcijas un uzdevums
Karteris ir centrālais iekšdedzes dzinēja komponents, ietverot cilindrus un dzesētājapvalku, un bieži tiek pielīdzināts dzinēja cilindru bloka jēdzienam. Tas kalpo, lai atbalstītu kloķvārpstu un absorbētu spēkus, kas tiek ģenerēti sadedzes procesā. Turklāt kartera uzdevums ir izvadīt radušos sadedzes siltumu uz dzinēja dzesēšanas sistēmu. Kartera apakšējā daļa ir savienota ar kartera vāku, augšējā - ar cilindru bloka galvas zonu. Karterī ir ievietoti cilindri, vai cilindru čaulas, kas veido darba virsmas attiecīgajiem dzinēja virzuļiem. Vairumā automašīnu dzinēju karteris sastāv no lējuma, kuram kā materiālu karteru ražotāji parasti izmanto dzelzs vai vieglmetāla lējumu. Karteris, kurā tiek savāktas sadedzes procesa gāzes, veido slēgtu telpu ar cilindru galvu un kartera vāku. Šīs tā sauktās kartera (noplūdes) gāzes tiek izvadītas caur kartera ventilāciju. Slēgtas kartera ventilācijas sistēmas gadījumā, kas ir ierasta mūsdienu automašīnu dzinējos, tās tiek maršrutētas caur ventilācijas vārstu ieplūdes sistēmā un sadedzinātas kopā ar degvielu. Kartera ventilācijas vārstam parasti ir eļļas miglas atdalītājs, lai novērstu ieplūdes trakta piesārņojumu. Pazīstami kartera komponentu (tādu kā antifrīza aizbāznis, starpliku komplekti, vāciņi, u.c.) ražotāji ir FEBI BILSTEIN, AJUSA, ELRING, REINZ un SWAG.
Ja karteris tek
Neskatoties uz augstām izgatavošanas materiāla prasībām, karteris pats ir veidots tā, lai kalpotu visu automašīnas ekspluatācijas laiku un tam nav nepieciešama īpaša kopšana. Normālos ekspluatācijas apstākļos tas reti tiek bojāts, taču bojāti blīvējuma elementi var izraisīt paša kartera vai kartera ventilācijas noplūdes. Var gadīties, ka karters pieplūst ar benzīnu, jo īpaši transportlīdzekļos, kuru dzinēji ir aprīkoti ar gravitācijas tipa benzīna degvielas sistēmu. Tas var nopietni bojāt dzinēju, tādēļ benzīns, kas nonācis karterī ir jāiztīra.
Kartera remonts
Visa kartera izņemšanu vai nomaiņu parasti ir jāveic autodarbnīcā, kurā ir atbilstošas iespējas izcelt dzinēja bloku. Taču tehniski pieredzējušas personas var patstāvīgi veikt dažu perifēro ierīču remontu vai blīvējuma detaļu nomaiņu. Visas nepieciešamās detaļas var ērti un lēti pasūtīt mūsu interneta veikalā. Mēs piedāvājam arī daudzas citas pazīstamu ražotāju zīmolu autodaļas daudzu marku un modeļu automašīnām.