Jums ir tiesības atgriezt preci
14 dienu laikā pēc Jūsu Riteņa niša dėl Virsbūves detaļas saņemšanas
Vairāk
Mūsu Riteņa niša par Virsbūves detaļas tiešsaistes veikalā pieejamas šādas maksājuma metodes
Vairāk
Pēc pasūtījuma veikšanas mūsu Riteņa niša par Virsbūves detaļas veikalā, Jūs varat izvēlēties piegādātāju
Vairāk
Ievadi savu e-pasta adresi un paroli
Jums nav konta EUautodalas.lv? Reģistrējieties - tas aizņems mazāk par pusotru minūti.
IZVĒLIETIES JŪSU AUTO
Izvēlieties jūsu automašīnu, lai iegādātos rezerves daļu, kas ir 100% piemērota
Automašīnas riteņu arkas
Virsbūves padziļinājumi zem spārna tiek saukti par riteņu arkām vai riteņu nišām, kurās tiek ievietoti transportlīdzekļa riteņi. Šāda konstrukcija tika izveidota līdz ar pontona formas virsbūves attīstību, kurā atšķirībā no agrīno modeļu automašīnām riteņi vairs nebija izvirzīti uz sāniem no virsbūves, bet atradās vienmērīgā sānu līnijā bez izceltiem spārniem un dubļusargiem. Balstiekārta un ritenis ir sasaistīti ar virsbūvi, izmantojot riteņa arku, un spēka pārvadi starp transportlīdzekli un balstiekārtu nodrošina riteņa arka. Turklāt riteņa arka nodrošina aizsardzību no rotējošajiem transportlīdzekļa riteņiem un darbojas arī kā aizsargs pret šļakatām. Līdz ar to riteņa arkai ir jābūt izturīgai pret ūdeni un netīrumiem, kā arī pret eļļu un benzīnu. Lai aizsargātu to pret atlecošiem akmeņiem un granti, riteņa arka parasti no iekšpuses ir klāta ar plastmasas pārklāju. Ritenim ir jāpaliek pietiekoši plašai vietai pat pie maksimālas tā izlieces un pilna pagrieziena, pretējā gadījumā lielāka izmēra riepu vai sniega ķēžu izmantošana var būt problemātiska.
Iespējamie riteņu arku bojājumi
Iekšējā arku plastmasas apdare var tikt bojāta, it īpaši ar atlecošiem akmeņiem. Bojāta riteņa arkas apdare ietekmē tās aizsargfunkciju pret netīrumiem, koroziju un mehānisku iedarbību, kas ir iemeslu tam, kāpēc tā ir jānomaina, ja ir nodarīts nopietns kaitējums.
Riteņu arkas remonts un riteņu arkas apdares aizstāšana
Nelielus virsbūves bojājumus riteņa un spārna zonā var novērst ar sintētiskiem sveķiem, stikla šķiedras audumu un pildvielām. Esošie iespiedumi ir jāizspiež, cik vien iespējams, un jānotīra rūsas un krāsas atliekas. Caurumus var nosegt ar stikla šķiedras auduma ielāpiem un sintētiskiem sveķiem, izciļņus var izlīdzināt ar smalkgraudu pildvielu. Pēc tam bojāto zonu ir jāgruntē un jāslīpē, tad to var krāsot. Pat bojātu riteņa arkas apdari var aizstāt, bruņojoties ar zināmām prasmēm. Lai to veiktu, parasti vispirms ir jādemontē ritenis un jāizskrūvē vairākas skrūves, tad riteņa arkas apdari var noņemt un nomainīt. Pazīstamu riteņu arku apdares ražotāju vidū ir Van Wezel, Diederichs, Johns, Blic, Prasco un Magneti Marelli. Visu, kas var būt nepieciešams jūsu transportlīdzekļa riteņa arkas remonta veikšanai, var īpaši ērti un lēti atrast mūsu interneta veikalā. Mēs piedāvājam arī daudzas citas oriģinālā aprīkojuma ražotāju kvalitātes rezerves daļas daudzu marku un modeļu automašīnām.