
Jums ir tiesības atgriezt preci
14 dienu laikā pēc Jūsu Aizdedzes modulis / ieslēgšanas ierīce dėl Dzinējs saņemšanas
Vairāk
Mūsu Aizdedzes modulis / ieslēgšanas ierīce par Dzinējs tiešsaistes veikalā pieejamas šādas maksājuma metodes
Vairāk
Pēc pasūtījuma veikšanas mūsu Aizdedzes modulis / ieslēgšanas ierīce par Dzinējs veikalā, Jūs varat izvēlēties piegādātāju
Vairāk
Ievadi savu e-pasta adresi un paroli
Jums nav konta EUautodalas.lv? Reģistrējieties - tas aizņems mazāk par pusotru minūti.
IZVĒLIETIES JŪSU AUTO
Izvēlieties jūsu automašīnu, lai iegādātos rezerves daļu, kas ir 100% piemērota
Aizdedzes sistēmas vadības bloks/komutators - funkcijas un pielietojums
Aizdedzes sistēmas komutācijas ierīci (komutatoru) bieži sauc arī par aizdedzes moduli. Benzīna dzinējā aizdedzes funkcija ir saspiestā gaisa-degvielas maisījuma aizdedzināšana cilindrā, ko īstajā laikā veic aizdedzes sveces dzirkstele. Lai radītu aizdedzes dzirksteli aizdedzes svecei tiek piemērots pietiekoši augsts spriegums. To rada aizdedzes spole, kas pārveido 12 voltu akumulatora spriegumu līdz 20’000 – 35’000 voltu augstspriegumam. Šim nolūkam, aizdedzes spolei ir primārais zemsprieguma spoles tinums, caur kuru plūst akumulatora strāva. Ja ķēde uz spoli tiek pārtraukta, tas izraisa augstsprieguma impulsa magnētiskās indukcijas izmaiņu sekundārajā augstsprieguma spoles tinumā. Vecākiem dzinējiem ķēdes atvēršanu un aizvēršanu veic mehānisks slēdzis. Mūsdienu dzinējos aizdedzes modulis pārņem šo uzdevumu, elektroniski atverot un aizverot ķēdi, izmantojot iekšējo tranzistoru. Parasti aizdedzes modulis ir uzstādīts uz dzinēja, aizdedzes sveču zonā. Lai aizdedze notiktu īstajā laikā, aizdedzes modulim ir vajadzīgs kontroles signāls no devēja. Pazīstamu aizdedzes moduļu ražotāju vidū ir HELLA, BOSCH, BERU V ALEO, MAGNETI MARELLI, MEAT & DORIA un MAPCO.
Aizdedzes moduļa atteice - pazīmes
Aizdedzes moduļiem praktiski nav nepieciešama apkope, un tiem ir neierobežots darbmūžs. Tie ir uzņēmīgi pret pārkaršanu, tādēļ ekspluatācijas laikā tie tiek dzesēti ar termoizturīgu korpusu. Tomēr tieši pastāvīga siltuma spriedze var izraisīt to atteici. Turklāt mitrums un elektrosavienojumu korozija var izraisīt atteici, tādēļ jums vajadzētu pārbaudīt aizdedzes problēmas, pieslēgumvietas un aizdedzes moduļa savienojumus. Bojāti aizdedzes moduļi var izraisīt aizdedzes izlaidi vai nepietiekamu aizdedzes spriegumu. Neregulāri strādājošai aizdedzei ir negatīva ietekme uz dzinēja veiktspēju, degvielas ekonomiju un izplūdes gāzu emisijām.
Bojāta aizdedzes moduļa nomaiņa
Bojāts aizdedzes modulis ir nekavējoties jānomaina. Bruņojoties ar nelielām iemaņām, bojātu aizdedzes moduli var nomainīt arī patstāvīgi; parasti tas ar spraudni ir savienots ar elektrosistēmu. Specifiskas aizdedzes moduļa nomaiņas instrukcijas var atrast internetā vai atbilstošā tehniskajā literatūrā. Jaunu aizdedzes moduli var lēti un ērti pasūtīt mūsu interneta veikalā. Jūs atradīsiet arī daudzas citas oriģinālā aprīkojuma ražotāju kvalitātes rezerves daļas daudzu marku un modeļu automašīnām.