Jums ir tiesības atgriezt preci
14 dienu laikā pēc Jūsu Galvenais cilindrs dėl Sajūgs / -uzkares daļas saņemšanas
Vairāk
Mūsu Galvenais cilindrs par Sajūgs / -uzkares daļas tiešsaistes veikalā pieejamas šādas maksājuma metodes
Vairāk
Pēc pasūtījuma veikšanas mūsu Galvenais cilindrs par Sajūgs / -uzkares daļas veikalā, Jūs varat izvēlēties piegādātāju
Vairāk
Ievadi savu e-pasta adresi un paroli
Jums nav konta EUautodalas.lv? Reģistrējieties - tas aizņems mazāk par pusotru minūti.
IZVĒLIETIES JŪSU AUTO
Izvēlieties jūsu automašīnu, lai iegādātos rezerves daļu, kas ir 100% piemērota
Galvenais sajūga cilindrs - funkcijas un uzdevums
Sajūgs var tikt vadīts mehāniski, parasti izmantojot kabeli, vai hidrauliski. Hidrauliskajā sajūgā spiediena spēks, kādu piemēro autovadītājs, tiek nosūtīts uz sajūga pedāli, izmantojot hidraulisko šķidrumu ar sajūgu savienojošā līnijā. Pedāļa spēka nodošana uz hidraulisko šķidrumu notiek galvenajā cilindrā. Pēc pedāļa iedarbināšanas virzulis spiež galveno cilindru uz šķidruma kolonnu hidrauliskajā līnijā. Pēc pedāļa atlaišanas virzulis ar atsperes palīdzību tiek atgriezts. Otrā sajūga kabeļa galā hidrauliskais šķidrums tiek iespiests darba cilindrā, iedarbinot sajūgu. Spiediens tur atkal iedarbojas uz virzuli, kas rada nepieciešamo cēlumu, lai beidzot atdalītu sajūgu. Pārnesumskaitli starp ieejas un izejas spiedienu var regulēt ar dažāda diametra virzuļiem. Ja virzulim galvenajā cilindrā ir mazāks diametrs nekā darba cilindram, pedālim pieliktais spēks samazinās. Pazīstami hidrauliskā sajūga detaļu ražotāji ir SACHS, HERTH + BUSS, TRW un BOSCH.
Ja galvenais cilindrs ir bojāts
Neskatoties uz līdzību ar hidraulisko bremžu sistēmu, hidrauliskā sajūga darbināšanas detaļām ir citāds nodilums, jo hidrauliskās galvenā un darba cilindru detaļas atrodas zem maksimāla spiediena visas to gaitas laikā. Tas rada paaugstinātu blīvējuma elementu nodilumu. Augsta hidrauliskā sajūga detaļu uzticamība un izturība tiek nodrošināta, izmantojot īpašu ražošanas procesu. Bojāts blīvējums izraisa hidrauliskās sistēmas noplūdes un nevar uzturēt nepieciešamo spiedienu, lai sadalītu spēka pārvadi starp dzinēju un pārnesumkārbu. Tas ir īpaši pamanāms, ja, nospiežot pedāli un ieslēdzot pārnesumu, pēc brīža sajūgs pats automātiski izslēdzas, un automašīna uzsāk kustību.
Galvenā cilindra nomaiņa
Bruņojoties ar nepieciešamajām zināšanām, jūs varat patstāvīgi noņemt un nomainīt galveno cilindru. Tas atrodas uz sajūga pedāļa autovadītāja puses kāju nišā, un to var demontēt pēc atvienošanas no hidrauliskās līnijas un aizstāt to ar jaunu galveno cilindru. Pēc nomaiņas hidrauliskā līnija ir jāatgaiso, izmantojot atgaisošanas skrūvi. Mūsu interneta veikalā jūs atradīsiet visas nepieciešamās jūsu automašīnas hidrauliskā sajūga sistēmas rezerves daļas par zemām cenām. Jūs varat iegādāties arī daudzas citas kvalitatīvas zīmolu autodaļas daudziem automašīnu modeļiem par nepārspējamām cenām.