Jums ir tiesības atgriezt preci
14 dienu laikā pēc Jūsu Sajūga piespiedējdisks dėl Sajūgs / -uzkares daļas saņemšanas
Vairāk
Mūsu Sajūga piespiedējdisks par Sajūgs / -uzkares daļas tiešsaistes veikalā pieejamas šādas maksājuma metodes
Vairāk
Pēc pasūtījuma veikšanas mūsu Sajūga piespiedējdisks par Sajūgs / -uzkares daļas veikalā, Jūs varat izvēlēties piegādātāju
Vairāk
Ievadi savu e-pasta adresi un paroli
Jums nav konta EUautodalas.lv? Reģistrējieties - tas aizņems mazāk par pusotru minūti.
IZVĒLIETIES JŪSU AUTO
Izvēlieties jūsu automašīnu, lai iegādātos rezerves daļu, kas ir 100% piemērota
Sajūga piespiedplātne / kurvis - funkcijas un uzdevums
Transportlīdzekļa sajūgs ir nepieciešams, lai sadalītu spēka pārvadi starp dzinēju un pārnesumkārbu, iedarbinot dzinēju un mainot pārnesumus. Parastās automašīnās spēka pārvade notiek slēgtā dzinēja rotējošā spararata stāvoklī, kas saistīts ar tā dzīto sajūga disku. Savukārt tas ir saistīts ar transmisijas vārpstu. Sajūga disks ar šķīvjatsperi tiek spiests pret spararatu. Starp atsperi un sajūga disku atrodas sajūga piespiedplātne, kas pārsūta atsperes spēku uz sajūga plātni vienmērīgi pa visu saskares virsmu. Piespiedplātne un šķīvjatspere ir rotējoši savienotas ar spararatu. Nospiežot sajūga atbloķēšanas sviru, tā iedarbojas uz aksiālgultni, tādējādi atspere pārvietojas spararata virzienā. Savukārt tas, izmantojot sviras mehānismu, paceļ piespiedplātni, kas atdalās no sajūga diska un atbrīvo atsperes spiedienu. Tādējādi berzes savienojums uz spararatu tiek pārrauts un vairs nepārraida rotācijas kustību uz zobratu pārvada vārpstu. Daži no pazīstamiem sajūga piespiedplātņu ražotājiem ir LUK, VALEO, SACHS un BLUE PRINT.
Ja sajūga piespiedplātne ir bojāta
Sajūgs ir pakļauts īpaši augstai mehāniskai slodzei, iesaistot un atbrīvojot sajūgu, tādēļ sajūga detaļu nolietojums laika gaitā ir neizbēgams. Ja sajūgs ilgstoši pilnībā neieslēdzas, tas izraisa intensīvu karstuma izdali un var radīt termisko pārslodzi un sabojāt piespiedplātni. Šāda bojāta sajūga piespiedplātne var, iespējams, vairs neļaut optimāli nosūtīt atsperes spiedienu uz sajūga disku, kas izraisa sajūga slīdēšanu. Ja sajūgs nedarbojas pareizi, jums vajadzētu pārbaudīt arī vai sajūga piespiedplātnē nav nekādu korpusa izciļņu. Augstas slodzes dēļ sliktākajā gadījumā piespiedplātne var salūzt.
Sajūga piespiedplātnes nomaiņa
Ja sajūga piespiedplātne ir salauzta vai citādi bojāta, nomaiņa ir neizbēgama. Sajūga un sajūga detaļu nomaiņa parasti ir saistīta ar ievērojamu darba apjomu, kas ietver arī transmisijas izjaukšanu. Tomēr tehniski izglītoti cilvēki var veikt sajūga piespiedplātnes nomaiņu patstāvīgi, taču vispirms jums vajadzētu nodrošināties ar precīzu attiecīgā transportlīdzekļa modeļa rokasgrāmatu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka lietotu sajūga piespiedplātņu uzstādīšana rada lielāku risku jūsu drošībai. Mūsu interneta veikalā jūs varat īpaši lēti un ērti iegādāties jaunu sajūga piespiedplātni. Jūs tajā atradīsiet arī plašu daudzu citu zīmolu rezerves daļu klāstu dažādu marku un modeļu transportlīdzekļiem.